KalleR Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 då ska jag göra det när jag tankat kortet, (har inte blivit av än) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Vad händer nu med SMS systemet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Vad händer nu med SMS systemet??? Jag måste bygga om SMS-systemet till PHP, sedan kommer det tillbaka... några små ändringar kommer det också att bli... troligtvis... Edit: Ni behöver inte vara oroliga för era koder, dom finns kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Jag måste bygga om SMS-systemet till PHP, sedan kommer det tillbaka... några små ändringar kommer det också att bli... troligtvis... Edit: Ni behöver inte vara oroliga för era koder, dom finns kvar! Okej...bra...vågar man hoppas på att SMS sidan blir mer gtasajten inspirerad??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Jag ska försöka integrera det med GTAsajten... ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Jag ska försöka integrera det med GTAsajten... ja... Skönt att höra!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 Vad händer nu med SMS systemet??? Hehe! Är du orolig för att det inte ska bli möjligt att skaffa en @gtasajten.com-adress. (Du har ju tjatat om det)...??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Jag längtar tills SMS systemet är igång igen! När det är det ska jag fråga min pappa väldigt snällt om han kan skicka in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Det kommer nog dröja ett tag till för GTAsajten är långt ifrån klar. Men jag ska se till att ha det klart innan VC:PC kommer ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Men jag ska se till att ha det klart innan VC:PC kommer ut! Vill inte stressa dig.. Men när blir SMS-systemet klart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 jag tyckar att hultan ska göra en wap verison av gtasajten om han gör det så kan han få hjälp av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Vad kan man göra om man är super member? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Vill inte stressa dig.. Men när blir SMS-systemet klart? Jag har jobbat en aning segt men det kommer när det kommer. Från och med nu kommer jag inte nämna några tidpunkter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Jag har jobbat en aning segt men det kommer när det kommer. Från och med nu kommer jag inte nämna några tidpunkter Ha ha! Jag känner igen det där med att man sätter upp en viss tid när något ska vara klart och sen får man det inte klart när alla förväntat sig det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Vad kan man göra om man är super member? någon?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 1. Man kan ha 100 PM istället för 50. 2. Spam-control är 30 sek (normal 50 sek). 3. Search-control är 10 sek (normalt 20 sek) 4. Man får sitt namn i fetstil. 5. Respekt. 6. Ny funktion Fast han vägrar berätta vad "Ny funktion" är för nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Jag har jobbat en aning segt men det kommer när det kommer. Från och med nu kommer jag inte nämna några tidpunkter Kan du inte bara göra nåt simpelt sms system snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Nej, det tar sin lilla tid Men ett steg i rätt riktning kommer nog senare idag! Förhoppningsvis! the big Vercetti: Den där funktionen har jag pratat om nånstans. Man ska kunna ändra sin titel, tex "Pollmannen" eller vad man nu vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 då blir min "forumsnarkoman" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Har jobbat riktigt hårt ikväll! Lade klart grunden för ett nytt system på GTAsajten, login-systemet! Har arbetat med det i flera veckor men nu är det äntligen klart! Ska bara buggtesta det ordentligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts