Blaque Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Ok, nu har jag också donerat tre (3) kronor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Varför står det att jag bara förlorat ca. 1.50sek på min mobil för??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Varför står det att jag bara förlorat ca. 1.50sek på min mobil för??? Det tar lite tid innan pengarna dras tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 (redigerad) Det var en sak jag skulle fråga För närvarande kan man bara spendera koder på Super Member i forumet men det kommer nya tjänster senare! kan du ge oss lite info om vad som komma skall...??? Redigerad 19 januari, 2003 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 skickade iväg tre små kronor just nu, ska skicka fler sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 såja Äh , jag tar och skickar iväg ett SMS till.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Japp, allt utom Vodafone går bra just nu. Många SUper Members i forumet nu Japp! Många Super Member... Finns en annan super också! Super Administrators, som en viss Kristoffer. Och Administrators, som en viss Blakue, eller Blaque. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 jag får inga koder!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 jag får inga koder!!!!!!!!!! vodafone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 jag får inga koder!!!!!!!!!! Läs här eller här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 nä de e lugnt jag skrev fel mobilnummer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 ska ladda kortet i morgon, så jag kan donera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Nu har jag också skänkt lite pengar :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Checka topplistan!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Checka topplistan!.. Oj oj oj, undrar om nån kommer slå det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Oj oj oj, undrar om nån kommer slå det! Nån kan ju alltid försöka....men då kommer jag skänka ännu mer!!!(Måste bara vänta tills denna månads räkning anländer!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Det var en sak jag skulle fråga kan du ge oss lite info om vad som komma skall...??? Det skulle jag också vilja veta. Kommer det finnas andra "fördelar" i forumet som man kan köpa, eller blir det något helt annat?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Jag vet inte riktigt hur det blir men antagligen så ska man kunna köpa mailadresser (namn@gtasajten.com). En kod ska då ge 2 veckor tror jag. Men jag måste vänta lite för servidadmins har nyligen skrivit på ett avtal som gör att dom (och då vi) får använda ett mer avancerat webmailsystem. Sen har jag också namn@gtasajten-storage.com att bjuda på men eftersom dessa inte är lika fina så kostar dom bara en kod i månaden. Sen så kanske jag kan bjuda på Shell Access på gtasajten-storage.com, det är typ direktkontakt med servern och man kan installera massor program och sånt där, rätt tufft för det är inte lätt att få Shell Access bara sådär. Till slut så tror jag att jag ska aktivera hostingpaken här på sajten. Jag har bara 5 st så det kommer att kosta men man får i genmäld ett väldigt fint webbkonto på 5mb, ASP, PHP, CGI, WAP, Valfri databas (MySQL eller Access) osv. Sen kanske det tillkommer mer också, vi får se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Jag vet inte riktigt hur det blir men antagligen så ska man kunna köpa mailadresser (namn@gtasajten.com). En kod ska då ge 2 veckor tror jag. Men jag måste vänta lite för servidadmins har nyligen skrivit på ett avtal som gör att dom (och då vi) får använda ett mer avancerat webmailsystem. Sen har jag också namn@gtasajten-storage.com att bjuda på men eftersom dessa inte är lika fina så kostar dom bara en kod i månaden. Sen så kanske jag kan bjuda på Shell Access på gtasajten-storage.com, det är typ direktkontakt med servern och man kan installera massor program och sånt där, rätt tufft för det är inte lätt att få Shell Access bara sådär. Till slut så tror jag att jag ska aktivera hostingpaken här på sajten. Jag har bara 5 st så det kommer att kosta men man får i genmäld ett väldigt fint webbkonto på 5mb, ASP, PHP, CGI, WAP, Valfri databas (MySQL eller Access) osv. Sen kanske det tillkommer mer också, vi får se det låter ju bra!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 det låter ju bra!... Vad han nu än snackar om, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts