Hultenius Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Nu behöver man inte längre beställa något från webshopen för att bli super member! Genom att skicka ett SMS och logga in på SMS-systemet kan man nu aktivera super member på direkten. Varje SMS kostar 10 kr och då får man en kod som man tex kan spendera på två veckors super member i forumet! Läs mer här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Jag blev den första!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Jag blev den första!! och jag den andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 (redigerad) och jag den andra! Jag blev den tredje! (skickade 2 gånger) Redigerad 19 januari, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 GTA Vice City PS2 från webshopen(579 kr) = 8 veckor Super Member 4 stycken SMS(40 kr + avgift) = 8 veckor Super Member Hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 GTA Vice City PS2 från webshopen(579 kr) = 8 veckor Super Member 4 stycken SMS(40 kr + avgift) = 8 veckor Super Member Hmm... hmmm så du har inte tänkt på att det är GTA VICE CITY som kostar 579? Att man blir super member är bara en bonus. Du köper ju inte från web shoppen bara för att bli super member? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 hmmm så du har inte tänkt på att det är GTA VICE CITY som kostar 579? Att man blir super member är bara en bonus. Du köper ju inte från web shoppen bara för att bli super member? Tänk att det alltid är du som ska klaga över mina inlägg!! Jag menar att GTAsajten får mer pengar om någon köper GTA VC än om man skickar 4 SMS, för jag tror hultan får mer än 12 kr om någon handlar för 579 kr i webshopen. Nu skulle man haft en mobil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Tänk att det alltid är du som ska klaga över mina inlägg!! Jag menar att GTAsajten får mer pengar om någon köper GTA VC än om man skickar 4 SMS, för jag tror hultan får mer än 12 kr om någon handlar för 579 kr i webshopen. Nu skulle man haft en mobil... ok då förstår jag vad du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 jag ska donera mer sen jag ska ba sno farsans mobil så kan jag donera hur mycket SOM HELST!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 (redigerad) Varför finns det ingen genväg till SMS delen här från forumet?..Om det finns måste jag vara ovanligt blind idag!...ja just det har Hultan funderat över mitt förslag att den som donerar mest varje månad får ett nånting@gtasajten....fanns det inte 50 st lediga eller nått sånt?...50 månader... Redigerad 19 januari, 2003 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Så va det avklarat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Är det bara för mig det är så här....Topp 5 listan visar bara tre....Danne har just skickat 2 SMS men han ligger längst ner på listan med 1 SMS skickat....enligt listan jag ser leder jag...stämmer det?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Topplistan är lite konstig just nu men jag ska fixa till den.... Om vi säljer VC i webshopen får vi ca 28 kr och efter alla skatter finns bara 15 kr kvar, det är inte så stor skillnad alltså. Sen så ska jag fixa så man kan köpa vad-som-helst@gtasajten.com senare... just nu har vi ca 70 lediga men om några månder har vi bara 20... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Topplistan är lite konstig just nu men jag ska fixa till den.... Om vi säljer VC i webshopen får vi ca 28 kr och efter alla skatter finns bara 15 kr kvar, det är inte så stor skillnad alltså. Sen så ska jag fixa så man kan köpa vad-som-helst@gtasajten.com senare... just nu har vi ca 70 lediga men om några månder har vi bara 20... 15 kr för nått som kostat över 500....j*vla skatter....köpa....för hur mycket om man får fråga?...Varför förlorar du 50 st sånna där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 (redigerad) donneringen funkar inte för mig... jag har registrerat mig och skickat iväg get gta... men får inget tillbaks... *edit* jag har skichat iväg 2 sms... och förlorat 23kr.. men jag har inte fått nånting :'( Redigerad 19 januari, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 15 kr för nått som kostat över 500....j*vla skatter....köpa....för hur mycket om man får fråga?...Varför förlorar du 50 st sånna där Det är ju inte hultenius som säljer varan det är väl typ cdon och de ska ju ha allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Det är ju inte hultenius som säljer varan det är väl typ cdon och de ska ju ha allt. Yup...men Hultan borde få mer....gtasajten must survive!!!(Men det är ju tur att server admins gillar GTA!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Funnylin: Jo, det är grymt, först måste man betala arbetsgivaravgift på 25-30% och sedan den vanliga på 33%. När jag köpte GTAsajtens webbhotell fick jag 75 st mailkonton (normalt 25 st), det var ett erbjudande. GTA3_PLAYER: Jasså, låter skumt men det kan vara något fel med SMS-servern. När jag kollade på dinmobil.se stod det "Vodafone (Down)", du har möjligtvis inte Vodafone? Jag litar på dig så om du skickar ett PM till mig med ditt mobilnummer så ska du få två koder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 (redigerad) Kan man ha Comviq kontant för att skicka in Jag läste nyss på Nyheterna Jag skickar in mitt SMS nu Redigerad 19 januari, 2003 av DeLtanaToR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Japp, allt utom Vodafone går bra just nu. Många SUper Members i forumet nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts