Drewek Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Själv så tycker jag Celebrity Poker Showdown Är bäst TV program Redigerad 8 oktober, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Jag har bara spelat Multipoker, så. Edit : Ojdå :"> , har bara sett WPT och den som går på 4:an vad den nu heter, WPT är bäst. Redigerad 8 oktober, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 WPT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Program är skit, bring the real deal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 8 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Mjo jag brukar lira oss en polare på riktigt det är faktiskt riktigt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Själv så tycker jag Celebrity Poker Showdown Är bäst Jag har bara tittat på ett avsnitt, när min älskade Danny Masterson var med... Det var lite kul. Fast, eftersom jag är tjej, så fattade jag inte riktigt reglerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jag har bara tittat på ett avsnitt, när min älskade Danny Masterson var med... Det var lite kul. Fast, eftersom jag är tjej, så fattade jag inte riktigt reglerna... Bah, sen när får scientologerna spela poker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Men lol, ni pratar om programmet där b-kändisar spelar, jag trodde ni snackade program där man spelade över nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 WPT äger Celebrity shit game! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Celebrity Poker är bara massa kass poker från kändisar. Vill man se bra poker så är WPT det bästa alternativt WSOP när det hela börjat dra ihop sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Carmen Electra's strip poker FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Celebrity Poker Showdown Poker blandat med skön humor, me love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Picatio e den bästa Pok'emon!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Vilket som helst, bara dom spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts