Egget91 Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Jag brukar göra det ibland Vote: Ja Redigerad 8 oktober, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Null vote. Cyklar inte, går... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jag brukar göra det ibland Vote: Ja Haha, fan vad busig du är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 När ni ser dumma pollar, rapporterar ni dem då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 När ni ser dumma pollar, rapporterar ni dem då? Om jag orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Oftast inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 VOTE: Ja... Jag älskar dumma pollar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vet inte, har inte cyklat på åratal. Null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Nej, trampar inte I kurvor. Var ett ett tag sen jag cyklade. Kör motorped nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Är lagom rebellisk och gör det ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Beror på hur kraftig svängen är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Har aldrig riktigt tänkt på det men jag tror inte att jag brukar göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Om det är en sväng som är 90 grader eller mer: NEJ! annars: JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vet inte. Kör moppe nu men jag tror jag trampar i kurvor. Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Slutar man trampa tappar man ju fart, fart är roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Meh, "När du äter, äter du upp allt, eller lämnar du en ärta kvar på tallriken? Även om du inte ätit ärtor." För tusan. Jag trampar när jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vote : Ja, när jag cyklar så glider jag bara fram sakta helst på bakan, så jag måste trampa igenom kurvorna, annars ramlar jag . Fast det är moppe ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Null vote.. va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jag brukar glida med kopplingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Oftast knäskrap, men tramp-skrap är tufft när det är mörkt ute då det sprutar gnistor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts