Ceone Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vad skulle det stå? FYFAN SOPJÄVEL MELLBERG! Tror du det står det? Skyll inte på Mellberg, Alla har otur...Det är inte heller rätt att skylla Tommy Salo för Vitryssland målet i OS 02 Det är inte rätt att skylla på någon, Man måste se det positiva...Vi har iallafall en chans att ta oss till VM, Och det är väl självklart att vi vinner mot Island...Klaga för fan inte på Mellberg, Gör det bättre själv då Ceone Tommy Salo insläppta mål vill jag inte prata om den var ännu värre än mellbergs. Jag har inte sagt att jag gör det bättre jag har sagt att jag inte skulle ta med hands mitt i matchen. Offtopic: Bryr vi oss om ni fick springa en mil varje träning? Någon frågade.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Haha, men seriöst vad har hänt med Crice? Blivit dödade av Pico? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Haha, men seriöst vad har hänt med Crice? Blivit dödade av Pico? Han har blivit nedtystad. Du borde få rakt på stjärten, viskar duvan Cricelys Cricelus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 http://img4.imageshack.us/img4/467/expressen3ua.png Är vänlig och ändrar åt dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Är Crice hybernatad eller ban? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Är vänlig och ändrar åt dig... Varför förfalska du en löpsedel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Varför förfalska du en löpsedel? Nä, Den är inte förfalskad! Jag lovar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Nä, Den är inte förfalskad! Jag lovar Nej, Expressen brukar ju felstava diskussion, speciellt på löpsedeln. Vad menar du med ironi...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Nej, Expressen brukar ju felstava diskussion, speciellt på löpsedeln. Vad menar du med ironi...? Att Mellberg är Sveriges vigaste fotbollsspelare.. http://svt.se/content/1/c6/21/99/79/mellbe...-strech-290.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Nej, Expressen brukar ju felstava diskussion, speciellt på löpsedeln. Vad menar du med ironi...? Är inte tidningarna kända för det xPisc: Det där var faktiskt kulll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Såg inte matchen om den gick idag och skulle inte gjort det om jag visste att den gick idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Mellberg förstör matchen.. http://img130.imageshack.us/img130/2323/mellberghelvete7ks.th.gif Redigerad 8 oktober, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Palla skylla på Melberg. Visst, jävligt klantigt att slänga upp handen, men det kan hända den bästa. Trodde själv att målet skulle innebära att Sverige skulle vakna till, men dom fortsatte med sin petfotboll, och det hände inte ett skit frammåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Mellberg goes handboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Skiter fullständigt i fotboll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Mellberg förstör matchen.. http://img130.imageshack.us/img130/2323/mellberghelvete7ks.th.gif Ge oss crice Akta HandeN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Ge oss crice Akta HandeN^ He found the message! Verkar som om La Resistance har smugit sig in på matchen och målat över reklamen, muhaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Mellberg goes handboll. Skojsigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts