Kane Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jag skinnade Rockstar Sweat tröjan i GTA: SA. Nu när jag går till Sub Urban och ska köpa den, så hakar sig spelet! Precis innan CJ hinner komma ut ur omklädningsbåset så stannar skiten! Så störande... Vad kan detta bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Måtterna kanske har ändrat sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Du har glömt att trycka "rebuild arcive"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 8 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Tack så mycket för hjälpen. Ska testa det nu. Funkar inte ändå! laggar upp sig frotfarande! Är man tvungen att göra det första gången typ eller? Redigerad 8 oktober, 2005 av SnowstormGta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 8 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jag har upptäckt att bara Sweatstar.txd filen är skadad. De andra skinnen jag har gjort funkar. Kan någon skicka Sweatstar.txd filen som ligger i Player.img? Snälla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Varsågod sweatrstar.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 8 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Tack så mycket! Nu fungerar det utmärkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts