HajkeN Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Igår installerade jag en mod för pcj600 jag skulle gå in i handling.cfg och trimma lite men då märkte jag att den inte fanns där! har ni samma problem? eller har den ett annat namn i handling.cfg filen? Tack så mycket på förhand - HajkeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Hittar inte heller den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Fel forum.. Jag har för mig att den heter BIKE eller nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Passar bättre i Modding, flyttar den därför dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 8 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Ok, är det inte den där "fula" cykeln som heter bike? som har typ ett ryggstöd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 9 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Ingen som vet? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Den "fula" eller "cruiser" cykel heter Bike och bmxen heter Bmx fast ja hittar inte dom i gta3.img Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Bike är mc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
linus_gta Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Precis bike är ju pcj600 iaf på vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 9 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts