vattos Skrivet 20 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2002 När jag installerar blir det Fyrkanter jävla skit spel!!!!=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2002 ? ? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2002 lo....en kompåis som jag känner...(lite seg) =).....han menar attt bokstäverna.......eller han ser inte bokstäverna coh är fyrkantiga ......tror jag.......hoppas du inte tar illa upp Vattos,m8! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 20 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2002 Menar du nvidia geforce problemet som alla hade i början? Bara att fixa patchen isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vattos Skrivet 20 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2002 Oki det ska jag testa lägga in en patch. schysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vattos Skrivet 20 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2002 Men vart kan ´jag hitta den där patchen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drutten Skrivet 20 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2002 prövat "filer" i gta3 sektionen på den här sajten?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2002 hur gammal är vattos egentligen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2002 2........år......tror jag LOL....hum undra om jag får säga 14 elelr 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 han e väll en 6åring som just har lärt sig skriva lol :0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts