.:Gurkan:. Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) :'( Take 2 fick betala $28.8 miljoner dollar för att ta tillbaks alla san andreas och göra dem till verson 2, för att en moddare håller på, det är för taskigt Redigerad 8 oktober, 2005 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Seriöst? aja. har redan SA satt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Hur kommer dom göra med framtidens GTAspel? Kommer de från början göra en moddfri version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Har för mig att det stog en nyhet om det på GTAsajtens framsida förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Alltså, jag fattar inte. Varför hacka på GTA's sex spel? Sen är det ingen som reagerar på alla grova sexscener i FAHRENHEIT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Alltså, jag fattar inte. Varför hacka på GTA's sex spel? Sen är det ingen som reagerar på alla grova sexscener i FAHRENHEIT. Det är bara för massa moral-nissar i landet i väst som redan hatar rockstar och gta för dom var detta ett perfekt tillfälla att försöka få take2 att gå ut helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Varför klagar dom inte på Leisure Suit Larry då! Alla ska hacka på världens bästa spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Dom är typ iqbefriade där, det måste vara värmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 :'( Take 2 fick betala $28.8 miljoner dollar för att ta tillbaks alla san andreas och göra dem till verson 2, för att en moddare håller på, det är för taskigt Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 As a result of the re-rating of the game, Take-Two is lowering guidance for the third fiscal quarter ending July 31, 2005 to $160 to $170 million in net sales and a net loss per share of $(0.40) to $(0.45) to provide reserves for the value of the title's current North American retail inventory. Accordingly, guidance for the fiscal year ending October 31, 2005 is also being lowered to $1.26 to $1.31 billion in net sales and $1.05 to $1.12 in diluted earnings per share. http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=169278 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 8 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Läste det på gtagaming : GtaGaming - The "Hot Coffee" recall cost Take 2 $28.8 million. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Stog på gtasajten också har jag för mig, men orka leta upp. Sådesååå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts