Frenzy Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 30-40-50 talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) 30-40-50 talet. One w0rd: Mafia. jävla cp W0rd. Redigerad 9 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Western skulle nog bli jobbigt i längden. Jag menar, om hästarna dör, så står man ju bara där, helt orörlig. Jag tar en bil framför en vagn när som hellst. Man är väl inte amish eller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Hihihi i western i stället för att man säger i need this car så säger man i need this horse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chamii Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Av valen, framtiden. Men nutiden såklart Håller fullständigt me dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chamii Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Vote: Framtiden, men inte år 3000... kanske 2040 eller något. Halvflygande bilar medmera... Man kan ju få bilar att flyga me hjälp av fusk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Nutid!, skulle det göra ett framtids GTA med flygande bilar och laserpistoler skulle man bli grymmt besviken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Jura eller Krita. Lül.. :0 ... framtiden, fast inte så långt fram, utan kanske 50 år högst. Vikingatiden hade ju varit grymt! Mission 1: Hämta en öltunna till "Kapten röd-öga". :0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Om jag känner R* rätt skulle det snarare vara kapten brunöga. Men allvarligt, Grand Theft Långskepp då eller? Nej, då föredrar jag modern tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Null vote. Nutid ska det vara, eller kanske 5-10 år framåt i tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Peskele, fel fel fel. Här är de riktiga årtalen. Grand Theft Auto: Okänt, inte för att det spelar någon roll i det här spelet. Grand Theft Auto London 1969: Skämtar du eller? Det står ju i titeln! Grand Theft Auto2: "En närliggande framtid". Grand Theft Auto3: 2001 Grand Theft Auto Vice City: 1986 Grand Theft Auto San Andreas: 1992 Grand Theft Auto Liberty City Stories: 1998 Grand Theft Auto: 90-talet lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Null vote, Vill spela i en 60 tals miljö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Null Vote: 70-80-tal skulle vara mysigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Peskele, fel fel fel. Här är de riktiga årtalen. Grand Theft Auto: Okänt, inte för att det spelar någon roll i det här spelet. Grand Theft Auto London 1969: Skämtar du eller? Det står ju i titeln! Grand Theft Auto2: "En närliggande framtid". Grand Theft Auto3: 2001 Grand Theft Auto Vice City: 1986 Grand Theft Auto San Andreas: 1992 Grand Theft Auto Liberty City Stories: 1998 Har för mig att GTA 2 utspelas år 2025. Men är inte säker EDIT: Hoppsan! Förlåt för dubbelpost Redigerad 18 oktober, 2005 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Det borde typ utspel sig '79 eller nåt sånt. Innan Tommy Vercetti åkte i fängelse typ. Så får man uppdrag av honom eller får med sig honom på nåt uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Det borde typ utspel sig '79 eller nåt sånt. Innan Tommy Vercetti åkte i fängelse typ. Så får man uppdrag av honom eller får med sig honom på nåt uppdrag. Varför inte spela som honom själv? EDIT: För övrigt tycker jag det var ganska dåliga alternativ att välja mellan Redigerad 19 oktober, 2005 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Det sköna 80-talet har vi ju redan fått se, men skulle gärna vilja se det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 70-talet vore najs. Inte framtid iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 MEN FATTA! GTA spelen skulle inte bli så bra om dom inte var i nutid (1960 till 2005) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Oj min tråde lever än Men det hade varit skoj med västern tema! Vilka spel finns det som är "som gta" i västern. Mission 1: Hämta en öltunna till "Kapten röd-öga". ohmy.gif :0 Tänkte mig mer att man får hänga med på plundringar och annat skrot! Redigerad 16 november, 2005 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts