Jesper Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jag har börjat på en Nissan cube z10 i zmodeler. det är min första bil i zmodeler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jag har börjat på en Nissan cube z10 i zmodeler. det är min första bil i zmodeler. Det är för rakt på sidan.. du får trycka på . när bilen böjjer sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 8 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 En update om någon bryr sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 En update om någon bryr sig Jävligt snyggt, har du non wireframe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 8 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Ja vill ni ha en bild med wirerframe? edit ni får en vare sig ni vill eller inte Redigerad 8 oktober, 2005 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Fint, lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 8 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Ja vill ni ha en bild med wirerframe? edit ni får en vare sig ni vill eller inte Lite jobbig placerade men fint min första var inte heller så fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Snygg! Ser att det är nån lite mer stylad variant!? Ser faktiskt braut för att vara första bil i Zmod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Snygg! Ser att det är nån lite mer stylad variant!? Ser faktiskt braut för att vara första bil i Zmod Han har gjort en snygg puch i zmod också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Snygg. men hur går det med din Puch? skulle vilja ha den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 9 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Ja puchen fungerar men ahr inga texturer men kan lägga upp den ändå. någon får gärna fixa texturer om de vill. Jag har en fråga om bilen också. när jag exportera bilen till 3ds och öppna den i sketchup föra att fixa en sak så blev den mycket kantigare i 3d bilden i zmodeler när ajg öppna den där igen hur göra jag föra att få den rund å fin igen?sanchez.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
speedez Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Skit snyggt!! Nån updatering på gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Ja puchen fungerar men ahr inga texturer men kan lägga upp den ändå. någon får gärna fixa texturer om de vill. Jag har en fråga om bilen också. när jag exportera bilen till 3ds och öppna den i sketchup föra att fixa en sak så blev den mycket kantigare i 3d bilden i zmodeler när ajg öppna den där igen hur göra jag föra att få den rund å fin igen? Sparade du inte nån backup? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jodå men hela bilen blev skit Så jag börja på en ny såhär ser den ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Fint Håller Med Sir Per. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
speedez Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Fint Ja me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Vill du... Ja ni kan resten av frågan vid de här laget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Vill du... Ja ni kan resten av frågan vid de här laget ....ha med den i GTA Sweden? hehe rätt fråga? Men btw din bil är snygg när kommer nästa update? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts