SupraRZ Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Hur öppnar man .BIN filer.?.?.? asså med vilket program?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Finns ungefär 3^128 program som använder .bin-filer i olika syften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SupraRZ Skrivet 8 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Kan du säga nått av dom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Kan du säga nått av dom då? En .bin fil är en fil som innehåller binär data, och prakiskt taget vilket program som helst kan ha sådana. Om du hittat den i blomrabatten, kanske du kan försöka med Alcohol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SupraRZ Skrivet 8 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Okey, ska testa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Eller Daemon-tools (som jag tycker är bättre) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Daemon Tools föredrar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SupraRZ Skrivet 8 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Går det med daemon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Ja..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Går det med daemon? Om du mountar filen i daemon tools så kommer den upp som en virituell skiva i den här datorn. Mycket praktiskt. Jag förutsätter att det inte är några olagligheter utan typ.. komprimerade semesterbilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Om du mountar filen i daemon tools så kommer den upp som en virituell skiva i den här datorn. Mycket praktiskt. Jag förutsätter att det inte är några olagligheter utan typ.. komprimerade semesterbilder. Samma med Alcohol. Vad är skillnaden egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Samma med Alcohol. Vad är skillnaden egentligen? Vet inte. Har aldrig använt Alcohol men jag har hört att det kostar pengar, vilket jävla skämt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vet inte. Har aldrig använt Alcohol men jag har hört att det kostar pengar, vilket jävla skämt! Visst kostar det, men har man hittat en sak i blomrabatten, kan man hitta lite vad som helst där sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Visst kostar det, men har man hittat en sak i blomrabatten, kan man hitta lite vad som helst där sen. Tar fortare att ladda hem DAEMON från deras Hemsida För programmen har ungefär samma funktioner. Redigerad 8 oktober, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Tar fortare att ladda hem DAEMON från deras Hemsida För programmen har ungefär samma funktioner. "Tar fortare" Språkpolisen slår till! Daemon Tools föredrar jag. Enkelt att få tag på, enkelt att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Virtual CD. Massor med fler funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Man kan använda nero burner också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts