Officer Hernandez Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Jo, alltså, man hör ju Ken Rosenberg (den tönten, kan jag tillägga), prata om Tommy Vercetti i San Andreas... Vad kan det bero på, och vad skulle isf ha hänt med Vercetti? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jo, alltså, man hör ju Ken Rosenberg (den tönten, kan jag tillägga), prata om Tommy Vercetti i San Andreas... Vad kan det bero på, och vad skulle isf ha hänt med Vercetti? För det första är det fel forum, för det andra fick ju tommy ett mansion, massa byggnader, business o allt, han ägde gatorna av vice city, självklart att han stannar i vice city, om han inte e mördad då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Fel forum kan det väl ändå inte vara när det handlar om Vercetti i San Andreas? Dessutom så kanske han började tycka det blev tråkigt i VC när han ägde allt så att han åkte vidare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jag vet inte när eller hur han dog, men 1992 var han Vice Citys bigshot. Jag tror knappast att han skulle flytta därifrån, det är ju trots allt hans stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Man får säkert veta i senare spel i serien vad som hände mer exakt mellan dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yoghurt Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Mm kanske ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts