SlewME Skrivet 8 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Det stod ju att han hade betalat för bilderna från USA och lagt in dom i sin egen persondator? Nej i sin Personaldator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Nej i sin Personaldator.. Aha, ska nog gå och kolla synen på måndag tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Det undrar jag också, han skriver som en fjortis. Det är en tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Läs: http://www.mortencb.cx/pipermail/moro/2003...ary/000056.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Det är en tjej. Nej, han har bara skrivit det i profilen. Sen har han lagt upp bilder på sig en gång också. Eller...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Nej, han har bara skrivit det i profilen. Sen har han lagt upp bilder på sig en gång också. Eller...? Hoho du kan mig du nä klart ja skojade lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Grejen är ju att om man är Pedofil så är man sjuk, man klassas som sjuk. De kan ju inte rå för det så gaskammare är lite överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts