MP5 Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Jag vill bara veta vilket gäng ni har. Jag har tjejer För er som inte vet vad jag snackar om så menar jag det gänget man får sitt mansion(och andra fastigheter som tex printworks och cufmancabs) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Hawaii-skjorts-beprydda gubbar som e dumma i huvet Om man börjar döda dom så står resten kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Hur fan får man andra en hawaiigubbarna?? Dom står och säger sjuka saker som tex Mario take it easy!! Och "Hey its mr V" Vem e mario?? och hur får man tjejer att stå utanför?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Hur fan får man andra en hawaiigubbarna?? Dom står och säger sjuka saker som tex Mario take it easy!! Och "Hey its mr V" Vem e mario?? och hur får man tjejer att stå utanför?? Jag hade bara tjejerna utanför mitt mansion när jag hade tagit över det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Lyssna på snubbarna, dom har rätt korkade diskussioner om kärleksbekymmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 min kompis har åxxå tjejer utanför sina företag. men han har fuskat som en liten gris åxxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Man kanske får det om man fuskar fram "Ladies Man"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 det fuskaet som vi tror att han hade använt var "tjejer ger vapen". men dom heter ju olika på olika sidor tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 23 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 min kompis har åxxå tjejer utanför sina företag. men han har fuskat som en liten gris åxxå. Jag har använt vapenfusken IBLAND I NÖDSITVATIONER annars inget annat fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts