berit Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Null vote varför varför varför varför och åter varför var inte scrubs med?!?!?! den är ju fan det bästa som gjorts i usa sen simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Seinfield, helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 W0rd, och Håller med till 100%! och WRRRD! Hyde är bäst, och That '70s Show är en av de mest ägiga amerikanska komediserier jag någonsin har sett!!! Drew Carey har jag aldrig förstått mig på... Men tycker att du kunnat ha med Kung av Queens också... Det är också en väldigt rolig serie... Och Titus!! Åhhhhhhh Kung av Queens är det bästa som går på tv.. men hur kan du gilla Titus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Sjuttiotalsshowen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Tycker bäst om Täts säventijs shåv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 En till som gillar "Frasier"! Träd fram! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Simpsons men av dom så är det sjuttiotalsshowen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 men hur kan du gilla Titus? För Titus är kul!! Och så är han så söt, Christopher Titus... Nejmen det är kul... Jag gillar när folk skriker på varann och jag inte själv är inblandad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Null Vote. Vart faen har du gjort av Scrubs? Det är det enda ja kan kolla på på dumburken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Nej..? Okej, trodde det jag. Tack för att du rättade mig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Vote: Seinfeld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Vote: Seinfeld Helt klart tidernas bästa komediserie! It's a show about nothing! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Det där är förtal. Att påstå att jag sagt/skrivit det där. Quota det jag skrivit som det var, eller strunta i det. Skriv själv for fuck sake. Så himla lat. Du råkar inte vara en rockare? Nawww, you got me on this one! det var mest skrivet som ett skämt edit: vad menar du med "ffs"? Redigerad 10 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Huh? That 70s Show 5 röster? Vad är ni för några människor egentligen? Visst, det är väl hyfsat, men kom igen... Många mer som bara har 1,2 och 4 som kanaler så dom har väl inte sett på nått annat Edit: Vote Vänner Redigerad 10 oktober, 2005 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 <3 Vänner, That 70s show, Spin City.. hmmz svårt val.. Får väl bli Vänner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts