Cortez Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Håller med till 100%!!! Det där är förtal. Att påstå att jag sagt/skrivit det där. Quota det jag skrivit som det var, eller strunta i det. Skriv själv for fuck sake. Så himla lat. Du råkar inte vara en rockare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 That 70's Show röstar jag nog på men många är bra! Seinfeld är grym. Vänner, grrr J. Aniston Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 That 70's Show äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Av dom där så är det utan tvekan alla älskar Raymond Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 That 70's Show Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Friends! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Seinfelt och Thats 70´s Show. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Din åsikt suger hårt! Och det är fan milt sagt. Jag gillar nu när Funny kan släppa loss lite efter sitt jobb som moderator. Friends äger That 70's show. PUNKT SLUT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Egentligen Drew Carey, men det är mest natthumor. That 70's show är skön, för på ett avsnitt är dom på en KISS konsert. Heh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Egentligen Drew Carey, men det är mest natthumor. That 70's show är skön, för på ett avsnitt är dom på en KISS konsert. Heh! I ett avsnitt är dom på Led Zeppelin. I ett avsnitt är dom på Ted Nugent. I ett avsnitt är dom på något annat. Dom har varit på hyffsat många konserter men man har inte fått se någon. Bara i ett avsnitt när Alice Cooper var med. Jo, man fick se Ted tror jag också.. Och Kiss avsnittet har jag inte sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jag är jävligt less på amerikanska komediserier, men That 70s Show ligger varmt om hjärtat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Simpsons Men av dom där That 70's show Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) That 70´s show Redigerad 8 oktober, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Varför slår That 70s show både Seinfeld och Vänner? :'( För att folk har annat tycke än dig. Punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 That 70's Show Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 70's show for teh win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vart är South Park i den där listan? Det knäcker. Det är väl från kanada`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Det är väl från kanada`? Nej..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 That 70's Show lätt! Hyde äger. W0rd, och Håller med till 100%! och WRRRD! Hyde är bäst, och That '70s Show är en av de mest ägiga amerikanska komediserier jag någonsin har sett!!! Drew Carey har jag aldrig förstått mig på... Men tycker att du kunnat ha med Kung av Queens också... Det är också en väldigt rolig serie... Och Titus!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts