Topp3 Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Jo, men jag menar...jimi hendrix...vad fanns då inom hiphop? En hel del..? Jag har hört hiphopskivor från 1965 ffs. Den hiphopen ägde hårt, lite blandning mellan hiphop och funk.. killar som rappade till härliga saxofon-slingor.. mums. Och ja Cortez, jag vet att rap är musiken och hiphop är livsstilen, men rap låter fel på det jag snackar om. Edit?! Oj fan, borde kanske skriva något som har med tråden att göra också: You're fucked, kthxbai. Redigerad 8 oktober, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jaja, Får väl dra fram gittaren och försöka göra någonting...Jag kan säga att det är låten som ligger etta på Engelska Singellistan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 .Jag kan säga att det är låten som ligger etta på Engelska Singellistan Och det håller alla reda på ? vilken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Och det håller alla reda på ? vilken? Bä Bä Vita Lamm kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jaja, Får väl dra fram gittaren och försöka göra någonting...Jag kan säga att det är låten som ligger etta på Engelska Singellistan Sugababes - Push the Button? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts