Gäst Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Ok, Musikläxa över helgen är att göra en egen låt, Jag behöver förslag på låttext, Program att mixa i och lite sånt...Vet ingenting om det... Jag ska komma ihåg er när jag säljer platina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Över helgen? Det brukar ju oftast ta några veckor om man ska göra en någorlunda bra låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Över helgen? Det brukar ju oftast ta några veckor om man ska göra en någorlunda bra låt. Ja, Ehh asså...Har haft sen augusti på mig men kom inte på det förrän nu...Och så seriöst ska det inte vara...Aja upp med fröslag bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Sitt och klinka lite på en gitarr bara, snart kommer du på en enkel slinga. Bygg vidare, lägg dit en basgång och sedan trummor om du tycker det behövs. Om du vet vad du vill så kommer texten av sej själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Hej hej greger hej på dig greger, hej greger hej på dig greger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Hej hej greger hej på dig greger, hej greger hej på dig greger... Mja, det är ju MVG+ på den. Ontopic: Ta nån och skriv nån rocklåt som redan finns, din lärare kommer ändå inte att känna igen texten, för han/hon lyssnar säkert inte på rock. Redigerad 7 oktober, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Mja, det är ju MVG+ på den. Ontopic: Ta nån och skriv nån rocklåt som redan finns, din lärare kommer ändå inte att känna igen texten, för han/hon lyssnar säkert inte på rock. Eller så lyssnar han/hon it´nte på datagjord musik...utan äkta vara! ( hej) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Trance For the win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Eller så lyssnar han/hon it´nte på datORgjord musik...utan äkta vara! ( hej) Kunde ej sagt det hela bättre själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Kunde ej sagt det hela bättre själv. Jag vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Eller så lyssnar han/hon it´nte på datagjord musik...utan äkta vara! ( hej) Här har vi ett typiskt exempel på hur mycket rockare vet om riktig musik. Absolut ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Här har vi ett typiskt exempel på hur mycket rockare vet om riktig musik. Absolut ingenting. Men Cortez, för i... sluta tala om "rockare" som om de vore en flock ointelligenta, lägre stående däggdjur. Jag vill inte favorisera någon eller leka moderator, men det räcker med dina märkliga fördomar nu. För att gå on-topic: Godfathe; vad jag vet är "Dance eJay 7" det bästa som finns just nu, letade fram en demoversion åt dig: http://downloads.empireinteractive.com/dow...B2-879837165C8C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Men Cortez, för i... sluta tala om "rockare" som om de vore en flock ointelligenta, lägre stående däggdjur. Jag vill inte favorisera någon eller leka moderator, men det räcker med dina märkliga fördomar nu. För att gå on-topic: Godfathe; vad jag vet är "Dance eJay 7" det bästa som finns just nu, letade fram en demoversion åt dig: http://downloads.empireinteractive.com/dow...B2-879837165C8C Fördomar låter inte rätt i mina öron. Snarare erfarenheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Äh, sluta med det där hiphop vs rockgrejen nu, båda två, på så sätt kommer vi slippa ett stort himla äckligt bråk igen. :F *EDIT* Pico: Det bästa skulle nog vara att strunta i Cortez när han säger sånt där, Sverige är ju i och för sig ett lan där man får tala fritt... även om det där var lite smått kränkande men, ändå. Redigerad 8 oktober, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Reason 3 Cubase Magix Music Maker Technomaker E-Jay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Här har vi ett typiskt exempel på hur mycket rockare vet om riktig musik. Absolut ingenting. I sense a musical war coming... vad kom först då? rock? hiphop? gitarr eller dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Ta några låtar och blanda lite texter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 I sense a musical war coming... vad kom först då? rock? hiphop? gitarr eller dator? Country, Blues och Schlager... Sen har de expanderat till rock,RnB,hårdrock,"hiphop",soul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Country, Blues och Schlager... Sen har de expanderat till rock,RnB,hårdrock,"hiphop",soul Jo, men jag menar...jimi hendrix...vad fanns då inom hiphop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jo, men jag menar...jimi hendrix...vad fanns då inom hiphop? Niggers som gjorde järnvägsräls i USA! Yeehaaaa..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts