DrStupid Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Lilla melodifestivalen är slut. Och det var några på min skolan som vann! Yay! Hurra!!! Nu kanske jag slipper lite skoltid när vi ska gratta dom!!!! Hagebyskolan for life Nigga! Norrköping äger!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Lilla melodifestivalen? Ok.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Syrrna hade precis kutat in i rummet o gapat om att några vunnit ngn melodifestival Men grattis te lite ledig skoltid då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Lilla melodifestivalen är slut. Och det var några på min skolan som vann! Yay! Hurra!!! Nu kanske jag slipper lite skoltid när vi ska gratta dom!!!! Hagebyskolan for life Nigga! Norrköping äger!!! Omg var dom från norrköping, tyckte väl jag hade sett dom någonstans . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Lilla melodifestivalen är slut. Och det var några på min skolan som vann! Yay! Hurra!!! Nu kanske jag slipper lite skoltid när vi ska gratta dom!!!! Hagebyskolan for life Nigga! Norrköping äger!!! WooOoow! Själv var jag ungdomsreporter för en lokaltidning förra året (www.gp.se/graffiti), och då fick jag intevjua vinnarna "Limelights". Håhå jaja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Någon mer från Norrköping? Btw så hatar jag Lilla Melodifestivalen (och vuxna varianten med) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Och därför besvärar du dig med en tråd?? Låten SÖG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Ehhh tråkigatse som de har kommit på. Melodifestivalen. Lilla e ännu sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Sveriges motsvarighet till Hitler Jugend! Let's get dangerous! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Någon mer än mig som kommer ihåg låten (om man nu kan kalla det låt så dålig som den var) "Datahop" från förra året? Redigerad 7 oktober, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Någon mer än mig som kommer ihåg låten (om man nu kan kalla det låt så dålig som den var) "Datahop" från förra året? 2 år sen, Ja jag kommer ihåg den...Datorn är en maskinidiot sjunder dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Är ju bara skämmigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Någon mer än mig som kommer ihåg låten (om man nu kan kalla det låt så dålig som den var) "Datahop" från förra året? Det var ju riktigt kass... Sämta ever. Tacka vet jag Rocken. Låten: Klicka här Extremt lagg på servern[23:12, 7 Oktober]... Problemet åtgärdas. [23:13, 7 Oktober] Problemet Åtgärdat. Redigerad 7 oktober, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Stängde av när dom sa att darin var med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Stängde av när dom sa att darin var med... Det enda rätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Lägg ned Lilla Melodifestivalen! Stackars barn som blir utskämda så där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Det var ju riktigt kass... Sämta ever. Tacka vet jag Rocken. Låten: Klicka här Extremt lagg på servern[23:12, 7 Oktober]... Problemet åtgärdas. [23:13, 7 Oktober] Problemet Åtgärdat. Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Kollade lite på reprisen idag, usch de flesta bidragen var skrattretande dåliga. Sen var det så fjantigt att de 5 sista kom på en delad 6:e plats istället för plats 6-10. Men men, ingen liten unge ska ju behöva bli ledsen för att han eller hon kom sist med sin värdelösa "låt". :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Lägg ned Lilla Melodifestivalen! Stackars barn som blir utskämda så där. Kan inte uttrycka mig bättre... Så kasst program. Som dessutom går på bästa sändningstid. Kan visa det 18:00 i samband med bolibompa. Gillar inte småungar som ska vara lillgamla. (hehe, vad grinig jag låter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Såg slutet bara när jag zippade mellan tv kanalerna idag. Det sämsta jag någonsin sett, hälsa dem att deras låt var skit kass men säg ändå grattis från mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts