50 cent Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Tänkte starta en egen conker topic.. (om dålig ide...lås) Vad tycker ni om det här underbara spelet?? Själv har jag varvat det. Allting angående Conker pratas här!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Är det en remake av "Conkers bad fur day", eller ett helt nytt spel? Redigerad 7 oktober, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Ja det e en remake men med vissa ändringar som t.ex. att vissa banor är längre och så, så lite ändringar är de, och en rejäl grafik uppgradering.. Men om man inte vill köra single player(bad fur day makeovern) så kan man kriga mot tediz eller squirrels (om man är tediz). Sen kan man kriga på xbox live också.. Men grym grafik mycke blod o svor domar o mycket kiss o bajs humor!! Grymt spel enlit mig! Redigerad 7 oktober, 2005 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Har inte testat nya eftersom jag inte har eller tänker skaffa X-box, men Conkers bad fur day var riktigt skojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Min lillebror har fått för sig att han ska köpa en Xbox, och då är det nog ganska troligt att jag köper det här spelet. Jag hade nämnligen oturen att missa n64 versionen när den kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 9 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Min lillebror har fått för sig att han ska köpa en Xbox, och då är det nog ganska troligt att jag köper det här spelet. Jag hade nämnligen oturen att missa n64 versionen när den kom. Köp det! Du kommer verkligen inte att bli besviken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Ja har conker, har klarat hela spelet, å kör nu oftast online, gillar mest SHC... va e era gamertag, ni som kör conker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts