dempaboy Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Hoppas det blir en konsoll Diablo III i 2D EDIT: ser ni vem som finns i min avatar? Tyreal? eller hur han nu stavades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Tyreal? eller hur han nu stavades Tyrael Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Fan hoppas det kommer. Fan vad man spelade diablo 2 LoD förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vilken är er favorit gubbe (T.E.X paldin.barbarian Druid) ??? Jag tycker om nästan alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vilken är er favorit gubbe (T.E.X paldin.barbarian Druid) ??? Jag tycker om nästan alla Palladin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Palladin Paladin Hade cirka 13000-15000 i dmg på blessedhammer =) Redigerad 9 oktober, 2005 av Explosiv Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Barbarian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Paladin med sina auras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Vilken är er favorit gubbe (T.E.X paldin.barbarian Druid) ??? Jag tycker om nästan alla Fast mest paladin med sin Fist of Heaven och alla auror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Fast mest paladin med sin Fist of Heaven och alla auror Hur mkt dmg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Hur mkt dmg? Vet inte vad dmg står för men antar du menar Damage (eller hur det stavas) typ 400 kanske var så längesen jag lira men ska kolla sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Vet inte vad dmg står för men antar du menar Damage (eller hur det stavas) typ 400 kanske var så längesen jag lira men ska kolla sen MM damage =) Fan jag hade 13 000-14 000 med min paladin =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 MM damage =) Fan jag hade 13 000-14 000 med min paladin =) Okej cheat eller vad ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) *Edit, kom på själv. OT, blir säkert skoj med ett nytt diablo. Redigerad 13 oktober, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Okej cheat eller vad ??? Cheat? knappast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Cheat? knappast. Okej !!! Har du max skill som går då (20 tror jag) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Okej !!! Har du max skill som går då (20 tror jag) ??? Hade en hammardin. Fullt i blessed hammer,blessed aim,concetration och fullt i nån mer som ger extra i blessed hammer. Sen dom bästa grejerna till en paladin som kör blessedhammer kan ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts