Cortez Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Nåt ska avslöjas idag på http://www.battle.net , och de flesta tror att det är en bekräftelse på att Diablo3 är på väg. Vissa har sagt att det har fått upp nåt om Diablo3 när de uppdaterar. Själv får jag bara upp .999_=1". Tror ni det är Diablo3 som är på väg? Eller vad tror ni? Längtar ni efter ett nytt Diablo om det skulle visa sig att det är på väg? Det gör jag i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Ett nytt Diablo?? Längtra ifall det kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Lockande. http://www.battle.net/images/splash_diablo.jpg Btw, 999 uppochner är 666, numret för den... Ja, ni vet. Även om det inte är ett nummer för honom... men de 2 sakerna brukar kopplas ihop. Redigerad 7 oktober, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Hoppas det kommer . Fast har hört att Blizard inte tyckte Diablo3 uppfyllde kraven så det inte komma eller så skulle det komma senare. Man i D2 hade man ju sönder sten (fast det vara ju bara hans bror) och gubben sa ju att det inte skulle gå att återframkalla Diablo och Baal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Hoppas det kommer . Fast har hört att Blizard inte tyckte Diablo3 uppfyllde kraven så det inte komma eller så skulle det komma senare. Man i D2 hade man ju sönder sten (fast det vara ju bara hans bror) och gubben sa ju att det inte skulle gå att återframkalla Diablo och Baal Det finns alltsid ett sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Hoppas det kommer . Fast har hört att Blizard inte tyckte Diablo3 uppfyllde kraven så det inte komma eller så skulle det komma senare. Man i D2 hade man ju sönder sten (fast det vara ju bara hans bror) och gubben sa ju att det inte skulle gå att återframkalla Diablo och Baal Storyn kanske börjar om? Imorron kommer det säkert stå 10 8 05! EDIT: listan på alla bilder: http://www.battle.net/images/ splash_orc.jpg splash_zerg.jpg splash_terran.jpg splash_undead.jpg splash_ne.jpg splash_diablo.jpg splash_9.jpg EDIT2: Det är 6-11 timmars tidsskillnad mellan Sverige och USA. Så vi får nog vänta tills imorgon! Redigerad 7 oktober, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 EDIT2: Det är 9-12 timmars tidsskillnad mellan Sverige och USA. Så vi får nog vänta tills imorgon! Östkusten: 6 timmar. Västkusten: 9 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Hoppas det kommer . Fast har hört att Blizard inte tyckte Diablo3 uppfyllde kraven så det inte komma eller så skulle det komma senare. Man i D2 hade man ju sönder sten (fast det vara ju bara hans bror) och gubben sa ju att det inte skulle gå att återframkalla Diablo och Baal Om du har läst Diablo historien så är Mephisto,diablo och baal nere i helvetet typ, deras odödliga värld, dem korrumperade Tyriels Själstenar för att kunna komma till det "dödligas" värld, så dem kan ju säkert komma på något sätt att korrumpera nån ny sorts gateway eller nåt för att komma tillbaka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Nåt ska avslöjas idag på http://www.battle.net , och de flesta tror att det är en bekräftelse på att Diablo3 är på väg. Vissa har sagt att det har fått upp nåt om Diablo3 när de uppdaterar. Själv får jag bara upp .999_=1". Tror ni det är Diablo3 som är på väg? Eller vad tror ni? Längtar ni efter ett nytt Diablo om det skulle visa sig att det är på väg? Det gör jag i alla fall. Just nu får jag upp 10 7 05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Just nu får jag upp 10 7 05 Man får .999_ = 1 i 3 av 100 fall Bilden han fick kan du se på http://www.battle.net/images/splash_9.jpg Redigerad 7 oktober, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Man får .999_ = 1 i 3 av 100 fall Bilden han fick kan du se på http://www.battle.net/images/splash_9.jpg Aahh okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Jag satt och uppdaterade sidan, helt plötsigt blev den helt svart. Drog runt musen över hela sidan med vänster musknapp inhålld(efter ett tips från en kille)... Gissa vad man får se? Kolla själv. Redigerad 7 oktober, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Va gay ^^ Bah du tog screen Redigerad 7 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Jag satt och uppdaterade sidan, helt plötsigt blev den helt svart. Drog runt musen över hela sidan med vänster musknapp inhålld... Gissa vad man får se? Kolla själv. OMFG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Fick fram en asmysko bild nyss. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/hmmm.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Fick fram en asmysko bild nyss. Fick den jag nu också. Men i större storlek. Redigerad 7 oktober, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Fick den jag nu också. Men i större storlek. Ja jag med. men jag förminskade den genom control + scrollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Tror det är släppt nu, den största skillnaden verkar vara att sidan har en ny design. Elakt av dom att få mig att tro nåt, och sen stänga dörren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Diablo1 ftw.. *minnen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Hoppas det blir en konsoll Diablo III i 2D EDIT: ser ni vem som finns i min avatar? Redigerad 8 oktober, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts