Jump to content

Dc++ liknande


Bubba
 Share

Recommended Posts

Jo, men inte om du har gjort den själv eller har tillåtelse av skaparen. På pi*atbyr*n.o*g finns nedladning av musik av artister som inte hör till BMG (och därför inte spelas på radio eftersom radiogubbarna e mutade) och där har artisterna själva laggt upp sina låtar och videos.

Vad har BMG med det hela att göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, men inte om du har gjort den själv eller har tillåtelse av skaparen. På pi*atbyr*n.o*g finns nedladning av musik av artister som inte hör till BMG (och därför inte spelas på radio eftersom radiogubbarna e mutade) och där har artisterna själva laggt upp sina låtar och videos.

Men han frågade ju om hemmagjord musik och liknande :wub: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sa ju i början att min post att du bara har tillståd att ladda ner musik du har gjort själv (från din egen burk) eller om du har fått tillstånd att ladda ner musiken. Spealr ingen roll om den e hemagjord elelr inte.

Men det var ju sådan musik osm andra har gjort själva och delar ut eller musik som han har gjort själv och delar ut som han undrade om han fick dela ut/tanka hem, och jag svarade Ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...