Mathias Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Jag har tänkt att köpa mig en ny dator. men jag själv är inte så insatt. vill inte ha ngn gamer mega dator för runt 15-20k men vill kunna spela lite spel ändå. hade tänkt mig i prestandaklass runt: IP 4 2,5-3 ghz 512 eller 1024mb minne 80 gb hårddisk minimum. dvd läsare (helst brännare) gärna paket med skärm, tangentbord, mus och högtalare. har ni några tips på datorer eller bra sidor? edit: jag använder dator till: photoshop- gör mycke bilder. ( gör även filmer i sony vegas) Spel- spelar typ gta sa m.m i halv bra upplösning. Redigerad 7 oktober, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Hmm får jag träda fram o säga mitt? snälla snälla snälla... Du kunde väll tagit det här trådén i den speciella Datorhjälps tråden.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts