MP5 Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Jag vill bara veta vilket gäng ni har. Jag har tjejer för er som inte vet vad jag snackar om så menar jag det gänget man har utanför sitt mansion och alla andra fastigheter(som tex print works och cufmanscabs). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Va? Det finns väl inga gäng i GTA3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Fel forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Sorry. Tänkte mig inte för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Sorry. Tänkte mig inte för ställer frågan i gta vc forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts