Always_Mongo Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Jag känner flera på msn som har sånt text som ser lite annan text, jag pratade med en och hon sa att det fanns ett program till det men hon visste inte var det fanns. Nu undrar jag om ni vet nåt om det. Jag har lite exempel här. î Ŝ Ž Ô Ħ Ł † ๑۩۞۩๑ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Start -> kör -> charmap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Akta fjortis-wannabe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Akta fjortis-wannabe! Håller med till 100%! Egentligen vill jag skriva "Wo..rd" men jag får inte för mamma säger det. Btw så använder jag. Microsoft Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Tack så himla mycket, men denna då den finns inte: ๑۩۞۩๑ Sen så har vissa smilies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Tack så himla mycket, men denna då den finns inte: ๑۩۞۩๑ Sen så har vissa smilies. Det där är inte ett enda tecken det är typ 10 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Det där är inte ett enda tecken det är typ 10 st Ehh får det bara till att vara 5 ๑ ۩ ۞ ۩ ๑ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Lindström, du är ju riktigt löjlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Nån som kan göra ett hjärta? å de där charmap funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Nån som kan göra ett hjärta? å de där charmap funkar inte Uhm ett hjärna på msn? Testa (L)? Haha, en hjärna... Hjärta. Redigerad 7 oktober, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Uhm ett hjärna på msn? Testa (L)? Haha, en hjärna... Hjärta. Men inte ett sånt.. lyssna på lite rock så förstår du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Lindström, du är ju riktigt löjlig Undra vem det är som är löjlig egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 lyssna på lite rock så förstår du. Nej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Nej tack. Ja börja inte nu... som förr om ni minns så "Fajtades^^" Cortez o company om vilken musik smak som e bäst Fina minnen man har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts