Azore Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 När är tävlingen slut? När rösterna slutat ramla in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Min vote på Imprezan såklart. Vaxxor tyckte jag var klart fulast. Redigerad 9 oktober, 2005 av Eternal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Vaxxor tyckte jag var klart fulast. Men det kan vi hålla oss för oss själva, okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Men det kan vi hålla oss för oss själva, okej? ? Vad är det för fel med att skriva det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 9 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Nu avslutas röstningen, och vinnaren blev... VaXXors modifierade Slamvan med 17 röster. (35,42%) Tvåa kom -NightHawks- Subaru Impreza med 14 röster. (29,17%) Trea kom AceErrors... oranga sportbil med 11 röster. (22,92%) Och fyra kom min röda moddade Sultan 6 röster. (12,5%) Tack för era röster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 ? Vad är det för fel med att skriva det? Dels handlar tråden om vilken som är snyggast, inte fulast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Fett tråkigt med denna tävling, jag har redan sett alla bilar. det finns ingen bil där som jag nog inte haft likadan någon gång i spelet. skulle vara softare om någon höll en tävling om snyggaste bilen när man får göra en egen bil, det skulle vara grymt. vote: inget, alla är keffa Redigerad 10 oktober, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Fett tråkigt med denna tävling, jag har redan sett alla bilar. det finns ingen bil där som jag nog inte haft likadan någon gång i spelet. skulle vara softare om någon höll en tävling om snyggaste bilen när man får göra en egen bil, det skulle vara grymt. vote: inget, alla är keffa 1. Var trevlig 2. Tävlingen är avslutad 3. Låsa kanske? Redigerad 10 oktober, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Fett tråkigt med denna tävling, jag har redan sett alla bilar. det finns ingen bil där som jag nog inte haft likadan någon gång i spelet. skulle vara softare om någon höll en tävling om snyggaste bilen när man får göra en egen bil, det skulle vara grymt. vote: inget, alla är keffa Ord, exakt som jag skrev förr ju. Du är söt, och vi tycker lika. Gör en ny tråd där man visar sina snyggaste moddade bilar istället? Tycker jag skulle vara roligare åtminstone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) 1. Var trevlig Jag är trevlig, fasst även om jag skulle ha räddat 100.000 barn från att svälta ihjäl så är bilarna fortfarande lika keffa. Ord, exakt som jag skrev förr ju. Du är söt, och vi tycker lika. Gör en ny tråd där man visar sina snyggaste moddade bilar istället? Tycker jag skulle vara roligare åtminstone. finns det ingen som har lust och tid att göra en sån tävling, jag orkar inte. måste rädda barnen! Redigerad 10 oktober, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dobermannen Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Varför har alla bilarna konstiga namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Vaxxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts