Pastor Vercetti Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Jag har köpt en fusk skiva till vc och ett utav dom var alla hidden package och jag undrar var ligger Sea Sparrow efter man fått 80 paket och var ligger Helipad i Ocean Beach där en Hunter skulle vara?????????????????????????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 kan du inte skänka fusken till oss ? eller måste man ha cdn ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 kan du inte skänka fusken till oss ? eller måste man ha cdn ? Man måste ha CD:n ..... men man kan köpa den Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pastor Vercetti Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Svara någon nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pastor Vercetti Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Man måste ha CD:n ..... men man kan köpa den Här Tyckte att den dära action replay (ar) var ganska så dyr 500kr förtjänar den ej . Köpte min för 199kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Hembränt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 vart då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 100 package fusket gör bara att det står att du hittat alla hidden package i stats listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Jag har köpt en fusk skiva till vc och ett utav dom var alla hidden package och jag undrar var ligger Sea Sparrow efter man fått 80 paket och var ligger Helipad i Ocean Beach där en Hunter skulle vara?????????????????????????????????????? Sea Sparrow finns på baksidan av Vercetti Estate. Huntern finns på Mercedes hus, nära Leaf Links. (Tror jag.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Jag har själv Action Replay men jag tycker att Gameshark är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring-Racer Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Sea Sparrow står som sagt var på baksidan av Vercetti Estate och Huntern står på helipaden vid det absolut sydligaste huset på första (högra) ön, bara en kort bit från småbåtshamnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pastor Vercetti Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 vart då? I Ljungby i Småland på Games Mania kanske finns på Games Mania i Växjö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pastor Vercetti Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Hembränt ? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts