Reve Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Ja har klarat spelet nu oc kom tänka på när min kompis berätta om sista uppdraget i SA när det va nytt ps2. När han sa att det brann och att man skulle döda en fet gubbe(Big Smoke) så tänkte ja mig det i Vercetti Estate fast att det brann överallt. varför vet ja inte men tänkte nån annan likadant? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Ja! Exakt så! Precis då tänkte jag också, nån kommer nog göra en jävligt onödig topic om händelsen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Ja vet att den är onödig men ja var tvungen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Varför inte ta det i nån annan av alla dessa "End of the line"-topics? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Kanske ska *SPOILER*-varna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 10 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Va menas med Spoiler egentligen har inte riktigt fattat. Ja visste inte heller att det fanns massa End Of Line Topics. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) *Spoilder varning* är när de e nått i de man skriver som kan förstöra för andra som inte kommit så långt. För de e ju tråkigt å veta saker som händer senare i spelet och då tappar man spel lusten. Du kunde ha sökt efter "End of the line" innan du öppnar en ny topic. Så sök nästa gång. Redigerad 10 oktober, 2005 av VaXXoR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Nej, så tänkte jag faktiskt inte Spoliervarna nästa gång. Låst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts