Bullet Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Pah, man tröttnar ju redan efter nåra Veckor/månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Pah, man tröttnar ju redan efter nåra Veckor/månader. Det beror ju helt på vad man tycker om att soft airgun eller hur ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Yey, Nu har jag beställt min Spas 12 från roligt.nu.. -- Hm.. Man borde ju få med åtminstonde en patron med i geväret? För på combatzone står det "Glöm inte att köpa extra patroner och kulor", det gör dom väl bara för att tjäna va? Det vore väldigt sniket av dem om de inte skickade med minst ett magasin. Ett magasin (10 salvor) räcker å andra sidan inte långt om du ska kriga så du kanske vill köpa några extra magasin ändå. x_simpa_x: Funderat på Teknikmagasinets batteridrivna Desert Eagle för 299 kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Det vore väldigt sniket av dem om de inte skickade med minst ett magasin. Ett magasin (10 salvor) räcker å andra sidan inte långt om du ska kriga så du kanske vill köpa några extra magasin ändå. x_simpa_x: Funderat på Teknikmagasinets batteridrivna Desert Eagle för 299 kr? Jag funderade ett tag, men jag vill helst ha någon Sig Sauer, Handvapen inget minigevär som jag sett finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Det vore väldigt sniket av dem om de inte skickade med minst ett magasin. Ett magasin (10 salvor) räcker å andra sidan inte långt om du ska kriga så du kanske vill köpa några extra magasin ändå. Mm.. -- Fick ett mail från Roligt idag.. Hejsan! Tyvärr så har jag inte någon ny SPAS12:a hemma men jag har en som är lättare begagnad med stock som ni kan få för 1500kr. Den är bara använd som demoex och har endast avfyrats ett få tal tillfällen. Tyvärr så har vi ingen manual till den och inte heller orginalkartongen. Det som medföljer den är en patron och bössan. Vill ni inte ha detta så fixar vi en ny till er det är inget problem. Vad tycker ni? Om man köper bara stocken ( Folding Stock ) till en Spas 12 så kostar den 1600.. Nu får jag rubbet för 1500? Bad or God? Redigerad 19 oktober, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Vad tycker ni? Om man köper bara stocken ( Folding Stock ) till en Spas 12 så kostar den 1600.. Nu får jag rubbet för 1500? Bad or God? Slå till direkt! Kartong och manual kan man klara sig utan och vapnet verkar ju enligt deras beskrivning vara i ganska bra skick. Fan du sparar 1300 spänn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Slå till direkt! Kartong och manual kan man klara sig utan och vapnet verkar ju enligt deras beskrivning vara i ganska bra skick. Fan du sparar 1300 spänn! Klart! Köpte även 3 st extra patroner. Yes yes.. Morsan sa direkt att jag skulle slå till.. "fan vilken bra affär jag gjort idag.." "Tralalala" Redigerad 19 oktober, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Klart! Köpte även 3 st extra patroner. Yes yes.. Morsan sa direkt att jag skulle slå till.. "fan vilken bra affär jag gjort idag.." "Tralalala" Dela med dig för fan!! Berätta om din affär, du kanske kan glädja mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Dela med dig för fan!! Berätta om din affär, du kanske kan glädja mig! Amen.. Fick iaf detta som svar; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Amen.. Fick iaf detta som svar; Varför är ämnet så hemligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Varför är ämnet så hemligt? Det stod "RE: Beställning"... ..Och sedan något nummer.. Nummer= Hemligt Redigerad 20 oktober, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Yey, Nu har jag beställt min Spas 12 från roligt.nu.. -- Hm.. Man borde ju få med åtminstonde en patron med i geväret? För på combatzone står det "Glöm inte att köpa extra patroner och kulor", det gör dom väl bara för att tjäna va? Tror du får 3 patroner till om jag inte minns fel, jag fick iaf 3 till min benneli m3 super 90 jag hadde en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Tror du får 3 patroner till om jag inte minns fel, jag fick iaf 3 till min benneli m3 super 90 jag hadde en gång Nepp, man får bara 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Nepp, man får bara 1. Doh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts