gurfi Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Jag funderar på att köpa en Taurus PT92 på Teknikmagasinet är den något att ha? jag har haft alla andra fjäderdrivna pistoler på teknikmagasinet förutom den fast dom har blivit sålda och jag har bytt bort dom. En sån hade jag! den va dålig ända tills den gick sönder, då blev den änu sämre.. det låter bra med blowback men efter man skjutit den i 5 min så tröttnar man. den skjuter högst 10 - 15 meter (beror på om det är motvind). och den går inte äns igenom pappret som man köper på hobbex! förutm det näggativa så maget tar slut så fort så man får spändera sin tid att ladda i ett SAG-krig istället för att skjuta vilket gör en däprimerad. sen om en kula fastnar så är det kört. manteln fastnar och det går inte att skjuta igen. och enligt hobbex så gäller inte garantin då heller. säger det bara: köp den INTE. inte den eller desert eagle 50 AE. båda är lika dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 En sån hade jag! den va dålig ända tills den gick sönder, då blev den änu sämre.. det låter bra med blowback men efter man skjutit den i 5 min så tröttnar man. den skjuter högst 10 - 15 meter (beror på om det är motvind). och den går inte äns igenom pappret som man köper på hobbex! förutm det näggativa så maget tar slut så fort så man får spändera sin tid att ladda i ett SAG-krig istället för att skjuta vilket gör en däprimerad. sen om en kula fastnar så är det kört. manteln fastnar och det går inte att skjuta igen. och enligt hobbex så gäller inte garantin då heller. säger det bara: köp den INTE. inte den eller desert eagle 50 AE. båda är lika dåliga. Haha nej självklart inte en sån, Jag menade en fjäderdriven med mantelrörelse mellan varje skott . min kompis hade en sån deagle som du snackar om och dengick sönder efter 2 dagar typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Var patriot. Köp AK5! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Var patriot. Köp AK5! Ät din egen skit, det ska varaa HardBall 2! Redigerad 10 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Nu har jag jobbat lite.. Är uppe i 1000kr nu.. Vad skall man köpa tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Nu har jag jobbat lite.. Är uppe i 1000kr nu.. Vad skall man köpa tro? Köp ett riktigt vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Köp ett riktigt vapen Men varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Men varför? Skjut en snut? Redigerad 10 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Nu har jag jobbat lite.. Är uppe i 1000kr nu.. Vad skall man köpa tro? Tänk noga innan du köper något. Det skulle vara ett bra kap att köpa Hardball 2, men det är bara på 0,4 joule. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Tänk noga innan du köper något. Det skulle vara ett bra kap att köpa Hardball 2, men det är bara på 0,4 joule. ...Och man måste förstås ha soft air guns som kan blåsa huvudet av folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Den för 3000 kr är ju säkert bättre än hardball 2 men om det tar lång tid innan då är uppe i 3000 så köp hardball 2 istället. eller om du har tålamod att vänta till jul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 En fråga bara: Vilket är bäst gas-vapen eller kolsyre-vapen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 En fråga bara: Vilket är bäst gas-vapen eller kolsyre-vapen ? Kolsyra är billigare och jag tror också att det är kraftfullare än gas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Nån som kan vara snäll leta upp/ har en film, där man skjuter med Hardball? Hittar ingen.. -- För om man får in på Altavista och söker på Hardball på Videos så kommer den fram.. Andra saker.. -- Tacksam för svar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Kolsyra är billigare och jag tror också att det är kraftfullare än gas. Nej inte kraft fullare brukar vara sämmre kvalite på dom med kolsyre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Förlåt om jag drar upp en 4 dagars gammal tråd men nu har jag bestämmt mig, Jag ska köpa en Spas 12, utan "Folding Stock" för att det kostar 700kr mer, och det orkar jag inte punda på. Lite info; http://www.roligt.nu/Bilder/SBB1.jpg Fjäderdrivet hagelgevär som skjuter 3st kulor på en gång. Du laddar geväret genom att fylla en patron med 30st Kulor. Hop Up: Ja Fast Längd: 800mm Vikt: 1900Gr Magasin: 30 BB Utgångshastighet: ca 92m/s Tillverkare: Marui Jag köper vapnet ifrån roligt.nu, för att det är billigast där, det kostar 2100kr +frakt. Vad säger ni? Har någon beställt från roligt.nu? Håller dom måttet? Hur lång tid tar det innan vapnet hamnar i mina händer ungefär? Tacksam för svar! Redigerad 16 oktober, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jag funderar på att köpa en Taurus PT92 på Teknikmagasinet är den något att ha? jag har haft alla andra fjäderdrivna pistoler på teknikmagasinet förutom den fast dom har blivit sålda och jag har bytt bort dom. Min kompis har en sån den har hållt 3 år nu. Och hårt oc hlångt skjuter den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Ser skön ut Sikorka.. jag vill ha tillbaka mina SAG's när jag ser den.... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Ser skön ut Sikorka.. jag vill ha tillbaka mina SAG's när jag ser den.... :'( Sorligt.. Vad hade du för nåt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Hur lång tid tar det innan vapnet hamnar i mina händer ungefär? Räkna med tiden fram till att du fyller 18 (3,5 år?) + 1-2 veckors leveranstid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts