Sikorka Skrivet 8 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vad heter affären gullet? Finns den att få tag på nån annan stanns gullet? Den heter Rc-Butiken.. Finns nog bara en sån i sverige.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jag funderar på att köpa en Taurus PT92 på Teknikmagasinet är den något att ha? jag har haft alla andra fjäderdrivna pistoler på teknikmagasinet förutom den fast dom har blivit sålda och jag har bytt bort dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jag funderar på att köpa en Taurus PT92 på Teknikmagasinet är den något att ha? jag har haft alla andra fjäderdrivna pistoler på teknikmagasinet förutom den fast dom har blivit sålda och jag har bytt bort dom. Har en Taurus PT111 och den funkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jag funderar på att köpa en Taurus PT92 på Teknikmagasinet är den något att ha? jag har haft alla andra fjäderdrivna pistoler på teknikmagasinet förutom den fast dom har blivit sålda och jag har bytt bort dom. Ajja, Jag vet inte.. Den kostar bara ju bara 300kr, Så risken finns att den inte håller så länge.. Men jag har nån sån där billig också.. Den har jag haft i 2 år nu.. Men köp den du.. Den är säkert bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jag funderar på att köpa en Taurus PT92 på Teknikmagasinet är den något att ha? jag har haft alla andra fjäderdrivna pistoler på teknikmagasinet förutom den fast dom har blivit sålda och jag har bytt bort dom. En kompis till mig har en sån där PT92, den funkade bra ända tills han trimmade sönder den så att det flög iväg en plastbit, sen ... ja den funkar väl något iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Ajja, Jag vet inte.. Den kostar bara ju bara 300kr, Så risken finns att den inte håller så länge.. Men jag har nån sån där billig också.. Den har jag haft i 2 år nu.. Men köp den du.. Den är säkert bra.. Okej men de andra jag har köpt där har fungerat perfekt och dom har aldrig gått sönder inte under den tiden jag har haft dom iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Mmmhm.. Just nu har jag en Fa-Mas, en Ak-47:a och en S&W Sigma. Nu så funderar jag på att köpa en till Soft Air Gun. Det skulle vara roligt att ha nå't Pumphagel eller liknande.. Jag har sett på många ställen att dom har "HardBall", Ett pumpgevär som kostar ca 700-800kr.. Är det bara skit eller är det nå't att ha? http://swiebodzin.com.pl/pics/002501.jpg Hobbex brukar ju stoltsera med sin fantastiska kvalitét, så, självklart. My ass, den pajar säkert när du öppnar lådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Den heter Rc-Butiken.. Finns nog bara en sån i sverige.. Doh. Borde finnas någon annan stanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Hobbex brukar ju stoltsera med sin fantastiska kvalitét, så, självklart. My ass, den pajar säkert när du öppnar lådan. Haha så W0rd!! ska nog köpa något nytt snart... kanshe en m79 sawed off från DenTrinity.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Vad menas med joule? Edit: Vet ni någon sida som man kan köpa airsoft's som väger lika mycket som det riktiga vapnet gör? Ontopic: Jag tycker du ska köpa det för 3000 kr fast att Hardball II ser skönare ut och snyggare men det andra verkar bättre. Redigerad 8 oktober, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vad menas med joule? Edit: Vet ni någon sida som man kan köpa airsoft's som väger lika mycket som det riktiga vapnet gör? Ontopic: Jag tycker du ska köpa det för 3000 kr fast att Hardball II ser skönare ut och snyggare men det andra verkar bättre. Ja typ alla gad vapen, men allt som finns på teknik magasinet o hobbex o liknande e ren SKIT!! köp marui,ics,tanka,caw och classik army Finns rätt bra priser på Fakewar har beställt där förr dom e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Ja typ alla gad vapen, men allt som finns på teknik magasinet o hobbex o liknande e ren SKIT!! köp marui,ics,tanka,caw och classik army Finns rätt bra priser på Fakewar har beställt där förr dom e bra Är inte KWC också bra? Edit: Det finns ju inte en enda pistol på fake war som kostar under 1000 kr. Redigerad 8 oktober, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Är inte KWC också bra? Edit: Det finns ju inte en enda pistol på fake war som kostar under 1000 kr. Det är ändå ingen ide att köpa ett vapen under 1000 kr tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Det är ändå ingen ide att köpa ett vapen under 1000 kr tycker jag.. Haha okej men jag kanske köper en luft pistol istället dom gör ju mer ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Haha okej men jag kanske köper en luft pistol istället dom gör ju mer ont. Jo om man ska ha den till o skuta skit ungar på gården på ett tak eller något, men man kah ju inte gå på airsoft krig me den sån... det e värt penagrna du får ju kvalites grejjor inte hobbex skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jo om man ska ha den till o skuta skit ungar på gården på ett tak eller något, men man kah ju inte gå på airsoft krig me den sån... det e värt penagrna du får ju kvalites grejjor inte hobbex skit Nej men man kan ha luftpistolskrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Nej men man kan ha luftpistolskrig Jo varför inte jag har hört att det är bra o bland ablodet med bly INTE den enda som skulle gå me dpå det är en by fåne som sätter på sitt eget hemma bygge när ingen ser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Jo varför inte jag har hört att det är bra o bland ablodet med bly INTE den enda som skulle gå me dpå det är en by fåne som sätter på sitt eget hemma bygge när ingen ser Jag tänkte inte på det så jag köper nog en Ingram M11 (Gasdriven) är den bra? Ontopic:Sikorka har du bestämt vilket du ska köpa än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Jag tänkte inte på det så jag köper nog en Ingram M11 (Gasdriven) är den bra? Ontopic:Sikorka har du bestämt vilket du ska köpa än? Ja som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Ontopic:Sikorka har du bestämt vilket du ska köpa än? Njah.. Det är fattigt med pengar nu.. Men jag vill ha hagel.. Får väl önska mig en M3 Super 90 och vänta till Julen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts