Jump to content

Funderar på att köpa en Soft Air gun, Lite hjälp?


Sikorka
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 94
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag funderar på att köpa en Taurus PT92 på Teknikmagasinet är den något att ha? jag har haft alla andra fjäderdrivna pistoler på teknikmagasinet förutom den fast dom har blivit sålda och jag har bytt bort dom.

Ajja, Jag vet inte.. Den kostar bara ju bara 300kr, Så risken finns att den inte håller så länge.. Men jag har nån sån där billig också.. Den har jag haft i 2 år nu..

Men köp den du.. Den är säkert bra..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag funderar på att köpa en Taurus PT92 på Teknikmagasinet är den något att ha? jag har haft alla andra fjäderdrivna pistoler på teknikmagasinet förutom den fast dom har blivit sålda och jag har bytt bort dom.

En kompis till mig har en sån där PT92, den funkade bra ända tills han trimmade sönder den så att det flög iväg en plastbit, sen ... ja den funkar väl något iallafall. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ajja, Jag vet inte.. Den kostar bara ju bara 300kr, Så risken finns att den inte håller så länge.. Men jag har nån sån där billig också.. Den har jag haft i 2 år nu..

Men köp den du.. Den är säkert bra..

Okej men de andra jag har köpt där har fungerat perfekt och dom har aldrig gått sönder inte under den tiden jag har haft dom iaf

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmmhm.. :D

Just nu har jag en Fa-Mas, en Ak-47:a och en S&W Sigma. Nu så funderar jag på att köpa en till Soft Air Gun. Det skulle vara roligt att ha nå't Pumphagel eller liknande..

Jag har sett på många ställen att dom har "HardBall", Ett pumpgevär som kostar ca 700-800kr.. Är det bara skit eller är det nå't att ha?

Hobbex brukar ju stoltsera med sin fantastiska kvalitét, så, självklart.

My ass, den pajar säkert när du öppnar lådan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad menas med joule?

Edit: Vet ni någon sida som man kan köpa airsoft's som väger lika mycket som det riktiga vapnet gör?

Ontopic: Jag tycker du ska köpa det för 3000 kr fast att Hardball II ser skönare ut och snyggare men det andra verkar bättre.

Redigerad av Crille_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad menas med joule?

Edit: Vet ni någon sida som man kan köpa airsoft's som väger lika mycket som det riktiga vapnet gör?

Ontopic: Jag tycker du ska köpa det för 3000 kr fast att Hardball II ser skönare ut och snyggare men det andra verkar bättre.

Ja typ alla gad vapen, men allt som finns på teknik magasinet o hobbex o liknande e ren SKIT!!

köp marui,ics,tanka,caw och classik army

Finns rätt bra priser på Fakewar har beställt där förr dom e bra

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja typ alla gad vapen, men allt som finns på teknik magasinet o hobbex o liknande e ren SKIT!!

köp marui,ics,tanka,caw och classik army

Finns rätt bra priser på Fakewar har beställt där förr dom e bra

Är inte KWC också bra?

Edit: Det finns ju inte en enda pistol på fake war som kostar under 1000 kr.

Redigerad av Crille_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo varför inte jag har hört att det är bra o bland ablodet med bly

INTE

den enda som skulle gå me dpå det är en by fåne som sätter på sitt eget hemma bygge när ingen ser

Jag tänkte inte på det så jag köper nog en Ingram M11 (Gasdriven) är den bra?

Ontopic:Sikorka har du bestämt vilket du ska köpa än?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...