Sikorka Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) Mmmhm.. Just nu har jag en Fa-Mas, en Ak-47:a och en S&W Sigma. Nu så funderar jag på att köpa en till Soft Air Gun. Det skulle vara roligt att ha nå't Pumphagel eller liknande.. Jag har sett på många ställen att dom har "HardBall", Ett pumpgevär som kostar ca 700-800kr.. Är det bara skit eller är det nå't att ha? http://swiebodzin.com.pl/pics/002501.jpg Sen finns det också M3 Super 90, Också en fjäder driven Pumphagel, fast hållbarare, magasinen ser utsom riktiga Hagelhylsor och kraftigare fjäder osv.. Fast den kostar 3000kr.. Är Hagel Soft gun värt att ha eller rekomenderar ni nå't annat som ni gillar? Hjälp mig att välja rätt! Tacksam för svar! Btw; Mina vapen. Redigerad 6 oktober, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Min gangstahomeboy 4 life har en Hardball II och den är fett skön att skjuta med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Hardball är nice, Men hurjävla många SAG's ska du skaffa?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Köp inte det blir tråkigt i längden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Köp ett riktigt gevär istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Hardball är nice, Men hurjävla många SAG's ska du skaffa?? Vette fan.. -- Funderar på att köpa en Hardball 2 Nån som kan leta upp en film där man skjuter med Hardball? Hittar ingen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Hagelgevär är det enda vapen som kan accepteras att ha mantelrörelse. Köp ett hel-automatiskt gevär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Köp ett hel-automatiskt gevär Men jag har ju redan Fa-Mas:en.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Jag har en P229 (Svenska polisens tjänstevapen.) Den är på 0,5 joule. Vad jag vet så är Hardball 2 på 0,4. Så den är inte allt för kraftig, och att trimma den kan gå, vet inte säkert. Blir trycket för stort så kan allt gå åt helvete. Och den risken är inte värd att ta lill pojken min. Redigerad 7 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Har ni krig med era softisar eller vad har ni dom till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Hade en M-16 en gång, men en fjäder från en leksak istället som var kraftigare, den var kul^^ men sålde skiten för jag lessnade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Har ni krig med era softisar eller vad har ni dom till? Har haft krig förut men det var ett tag sen. Brukar väll skjuta på burkar annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) ... Redigerad 15 november, 2020 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Vette fan.. -- Funderar på att köpa en Hardball 2 Nån som kan leta upp en film där man skjuter med Hardball? Hittar ingen.. Gå till affären och be att få provskjuta den. På roligt.nu står det att Hardball 2 har en utgångshastighet på 55 m/s vilket kan jämföras med 92 m/s för gevär i 2000-kronors klassen. En ganska stor skillnad alltså. De dyrare hagelbössorna är dessutom tyngre, skjuter 3 kulor åt gången och har magasin som ser ut som riktiga hagelpatroner så jag tror definitivt att det lönar sig att köpa en dyrare shotgun. Jämför själv här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 På roligt.nu står det att Hardball 2 har en utgångshastighet på 55 m/s vilket kan jämföras med 92 m/s för gevär i 2000-kronors klassen. En ganska stor skillnad alltså. De dyrare hagelbössorna är dessutom tyngre, skjuter 3 kulor åt gången och har magasin som ser ut som riktiga hagelpatroner så jag tror definitivt att det lönar sig att köpa en dyrare shotgun. Jämför själv här MmMm.. Jag vet.. Har varit inne där och kollat.. http://www.geocities.com/knxg/ <<-- Filmer där som skjuter, Laddar med M3 Super 90.. Intressant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 På vägen till bollnäs ( Från Alfta ) så kan man se ett stort rött lager, man brukar ha marknader där.. Vi kallar det militärlagret, det är 500 kvadratmeter stort.. Skit kul att vara där.. Jag har gjort ett läger osv,, -- Cyprez: Vad jag vet så är min S&W Sigma är på 1.5 joule.. 1.5 ? Omg, vart köpte du den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 1.5 ? Omg, vart köpte du den! I en affär? I en affär som är nära mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 I en affär? I en affär som är nära mig.. Vad heter affären gullet? Finns den att få tag på nån annan stanns gullet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Min gangstahomeboy 4 life har en Hardball II och den är fett skön att skjuta med Var kan man köpa en sån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Var kan man köpa en sån? Jag vet att Hobbex, Teknikmagasinet och Roligt.nu har den men det finns säkert fler affärer som säljer den. Hobbex har även en variant med stock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts