Juster Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Vote:lite Redigerad 7 oktober, 2005 av GTA NÖRDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Tröttnade innan men har börjat spela igen och tycket att det är skitkul, San Andreas är så kul när man kör storyn. Vote: Nej!! GTAIII och GTAVC är dock två spel som man aldrig kommer att tröttna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Säger utan någon gråt i rösten : Ja, jag har tröttnat, det var ett tag sen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Lite har jag nog tröttnat, men jag kommer aldrig glömma känslan då jag spelade GTA3 för första gången. Samma sak med GTAVC och San Andreas, vilka minnen :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Jag gillar faktist inte GTAIII alls. Och har lessnat på SA. Redigerad 7 oktober, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vote: Ja, har ledsnat helt. Det ligger på hyllan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vote: ja sen mitt gta slutade funka så har det blivit riktigt tråkigt men jag kan ju alltid hänga på gta forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Jag ska säga er en sak, varför vissa tröttnar på San An fortare än GTA3. Förmodligen ligger det till så här; Gta1,Gta2 Suck.. ungefär samma sak. GTA 3 3d till 100%! Vi får se allt genom ett annat perspektiv. Tror dock man tröttnar mer och mer. Kräver mer och mer av GTA-spelen. Tillslut tror jag att man har tröttnat på allt. Som jag a märke till I GTA3: Det var ren 3D. Din bil kunde bli bestulen. Det kunde regna. Det kunde bli dimma. När man tänder bak lysserna blir det röt på asfalten. Man kunde köra båt. Bara några saker, små,små detaljer. EDIT: Nu har jag tröttnar så mycket på GTA-spelen att jag börjar mörda fler och fler människor. Förut när jag fick GTA3 kunde jag köra runt med min gula Pernial I ett helt dygn med min kompis. Detta är rörande. :'( Vad fint skrivet :'( Det är så sant! Vote: Ja Edit: Jag saknar Vice City så mycket, jag har inte spelat det på ett halvår för att jag sprängde 3D-motorn för Vice City och GTA3 när jag installerade en Highway-mod till Vice city :'( Länk, Scroll down to my second reply! Redigerad 8 oktober, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Jag spelade San Andreas för lite mindre än en timme sen, och då var det fortfarande kul att spela, och jag har haft det sen PS2 releasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Jo, jag har tröttnat en del. Har inte spelat på väldigt länge nu. Men känslan av att spela GTA3 för första gången glömmer jag Aldrig! Den bästa spelkänslan jag någonsin haft. Jag med Azore det var så kul o bara mata ut skott mot snuten och skjuta raketer mot bilarna !!! Jag har tröttnat lite på SA har inte kört det sen jag bröt benet (i juli) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Jag har det till PS2. Jag köpte den samma dag som den kom ut. Jag spelar det även idag, just nu t.o.m! Detta är det 2:a gången jag har startat om p.g.a jag fuskade för mycket på min första sparning. Nu har jag klarat all story uppdragen eventuellt dom som inte till hör storyn. Nu har jag bara racen och lite annat kvar att göra. Just nu är jag på 76.91%, och gör nu allting utan fusk. Så jävla kul asså. Jag har spelat mer än 150 timmar sammlagt om jag räknar med min första sparning. Svar : Nej, jag har inte tröttnat än. BÄSTA SPELET NÅGÅNSIN GJORTS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Vote: Nej långt ifrån, det var inte så länge sen man börja spela, bara nån vecka sen man köpte ny dator. Hoppas bara jag inte jag tröttnar efter jag klarat ut de, Vice City slutade jag spela bara för nån månad sen, spelade det konstant sen de släpptes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Tröttnade 2 veckor efter det släpptes på pc. VC och GTA3 har jag dock inte tröttnat på än Redigerad 11 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Inte en chans! ... kommer aldrig tröttna på GTA spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts