Jump to content

Har du börjar tröttna på SA?


Cyper
 Share

Har du börjat tröttna på San Andreas?  

107 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag ska säga er en sak, varför vissa tröttnar på San An fortare än GTA3. Förmodligen ligger det till så här; Gta1,Gta2 Suck.. ungefär samma sak. GTA 3 3d till 100%! Vi får se allt genom ett annat perspektiv. Tror dock man tröttnar mer och mer. Kräver mer och mer av GTA-spelen. Tillslut tror jag att man har tröttnat på allt.

Som jag a märke till I GTA3:

Det var ren 3D.

Din bil kunde bli bestulen.

Det kunde regna.

Det kunde bli dimma.

När man tänder bak lysserna blir det röt på asfalten.

Man kunde köra båt.

Bara några saker, små,små detaljer.

EDIT: Nu har jag tröttnar så mycket på GTA-spelen att jag börjar mörda fler och fler människor. Förut när jag fick GTA3 kunde jag köra runt med min gula Pernial I ett helt dygn med min kompis.

  Detta är rörande.  :'(

Vad fint skrivet :'( Det är så sant!

Vote: Ja

Edit: Jag saknar Vice City så mycket, jag har inte spelat det på ett halvår för att jag sprängde 3D-motorn för Vice City och GTA3 när jag installerade en Highway-mod till Vice city :'( Länk, Scroll down to my second reply!

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, jag har tröttnat en del. Har inte spelat på väldigt länge nu.

Men känslan av att spela GTA3 för första gången glömmer jag Aldrig! Den bästa spelkänslan jag någonsin haft.

Jag med Azore det var så kul o bara mata ut skott mot snuten och skjuta raketer mot bilarna !!! Jag har tröttnat lite på SA har inte kört det sen jag bröt benet (i juli)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har det till PS2. Jag köpte den samma dag som den kom ut.

Jag spelar det även idag, just nu t.o.m!

Detta är det 2:a gången jag har startat om p.g.a jag fuskade för mycket på min första sparning. Nu har jag klarat all story uppdragen eventuellt dom som inte till hör storyn. Nu har jag bara racen och lite annat kvar att göra. Just nu är jag på 76.91%, och gör nu allting utan fusk. Så jävla kul asså. Jag har spelat mer än 150 timmar sammlagt om jag räknar med min första sparning.

Svar : Nej, jag har inte tröttnat än.

BÄSTA SPELET NÅGÅNSIN GJORTS! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...