thotim Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 När jag redigerar i Pinnacle Studio 9 och ska lägga in musik kommer det bara upp en ruta där det står att det inte gick. Testade att installera om och grejor men det funkade inte bättre :S Någon som vet hur man fan fixa detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SupraRZ Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jag vet faktiskt inte för jag har Pinnacle studio 8, men jag ska snart ladda ner 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jag vet faktiskt inte för jag har Pinnacle studio 8, men jag ska snart ladda ner 9 Tack för upplysningen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Är det mp3-filer? Har du testat med olika låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 8 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Är det mp3-filer? Har du testat med olika låtar? Funkar nu. Tankade en audio format converter och konverterade mp3-låten till .wav! Om ni undrar vad jag redigerade så kan ni gärna kolla in denna filmen! här Redigerad 8 oktober, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts