HajkeN Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) Har läst på "användbara länkar" topicen men förstod ändå inte VART man importerar vart det "kontoret" är snälla snälla screenshot! Tack på förhand - HajkeN Eftersom jag är så Lat har jag laddat ner en Save fil så jag har inte blivit istruerad om hur man importerar/exporterar... Redigerad 6 oktober, 2005 av HajkeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Har läst på "användbara länkar" topicen men förstod ändå inte VART man importerar vart det "kontoret" är snälla snälla screenshot! Tack på förhand - HajkeN Eftersom jag är så Lat har jag laddat ner en Save fil så jag har inte blivit istruerad om hur man importerar/exporterar... Är i hamnen i SF du åker väster ut från bilskolan och sen kan någon beskriva mer om du inte hittar för jag är för lat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bungalow Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Det finns vid Militär basen i San fierro, Som ligger i hamnen, Du vet ju vart det är när du gjort alla missions som ska göras med Cesar där. Det är Iaf en stor lyftkran där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Men gaaah.. Tänk dig att du är vid tågstationen(eller vid Doherty-garaget, typ samma ställe ju..) sen åker du bara rakt österut ner mot hamnen och där är det en båt och en stor magnetisk lyftkran..Det finns ingen egentlig väg, det är bara att gena lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 BTW: Vill du ha det ändå enklare så går du till järnvägen som är vid garaget. följ sedan den en liten bit söder, sen så svänger ett spår av till öster(vänster när du spelar). Den ska du följa ända tills den tar slut.. Sedan är du där! Du kan bara inte missa det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Hahaha lol! 4 olika beskrivningar på vägen dit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 6 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Mmm okej tack! ska checka nu, men asså vid kranen ska man göra ngt speciellt där? eller bara...hmpf Vad ska man göra med kranen? tror ni syftar på export men om jag vill importera ska jag väl knappast göra något med kranen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) Mmm okej tack! ska checka nu, men asså vid kranen ska man göra ngt speciellt där? eller bara...hmpf Vad ska man göra med kranen? tror ni syftar på export men om jag vill importera ska jag väl knappast göra något med kranen? Lyssna nu... När du kommer till hamnen så finns det ett plakat där det står massor av bilars' namn, DOM BILARNA SKALL DU HITTA! Sen kommer du med den bilen ner till hamnen igen och går ut. - Gå in i den röda cirkeln som visar sig under kranen och tryck trekant. Lyft sedan bilen som du har i kranens magnet inpå fartyget som finns just intill kranen, släpp bilen in i DEN RÖDA CIRKELN som finns på fartyget... KLART EDIT* Om duskall importera går du till samma plansh och importerar... Sen finns bilen på fartyget. TA KRANEN OCH LYFT BORT DEN DÄRIFRÅN. KLART <Igen> Redigerad 6 oktober, 2005 av _Ante_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) _ante_91, tror han menar hur man köper en bil... Iallafall, För att köpa en bil går du till tavlan, ligger på piren också, så när du é vid den trycker du enter. Sen köper du bara en bil den dan som bilarna är tillgängliga att hämta... Prova dig fram *EDIT* Såg ej att _Ante_91 Editerade sin post till svaret :"> Redigerad 6 oktober, 2005 av Flamman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 _ante_91, tror han menar hur man köper en bil... Iallafall, För att köpa en bil går du till tavlan, ligger på piren också, så när du é vid den trycker du enter. Sen köper du bara en bil den dan som bilarna är tillgängliga att hämta... Prova dig fram Just det jag skrev... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 6 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Sådär ja! tack så otroligt mycket för all hjälp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Sådär ja! tack så otroligt mycket för all hjälp!! Haha mjo det varså...'lite' så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts