VaXXoR Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Hej, någon som vet var ja kan ladda hem något bra multiplayer pogram. ja har laddat hem några men dom stängs av hela tiden så man kan inte spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Skulle ochså Gärna ville veta om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Håller på å tillverkas. längtar tills MTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Jag har läst på en sida att det kommer en ny sorts Gta Sanadreas Multiplayer program som heter "BLUE". Man ska kunna köra moddat spel och omoddat Till och med rankat (tror jag). Men när den kommer ut vet jag ej. jag ska leta efter Hemsidan där jag läste om BLUE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Jag har läst på en sida att det kommer en ny sorts Gta Sanadreas Multiplayer program som heter "BLUE". Man ska kunna köra moddat spel och omoddat Till och med rankat (tror jag). Men när den kommer ut vet jag ej. jag ska leta efter Hemsidan där jag läste om BLUE. MTA BLUE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 MTA BLUE Det har funnits under utveckling länge, och det är inte ens släppt till VC ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Det har funnits under utveckling länge, och det är inte ens släppt till VC ännu? Nej. men de är till VC å SA. båda på samma gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Nej. men de är till VC å SA. båda på samma gång.. Jag ser bara VC och de skriver inget om SA. http://www.mtablue.info/ Och sidan har stått sådär i ett par månader nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Jag ser bara VC och de skriver inget om SA. http://www.mtablue.info/ Och sidan har stått sådär i ett par månader nu. All releases for San Andreas will be built upon the "Blue" platform. For more information about "Blue" visit www.mtablue.info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 All releases for San Andreas will be built upon the "Blue" platform. For more information about "Blue" visit www.mtablue.info Jag sökte i textinnehållet på sidan och san andreas nämns inte ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Men när kommer de då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Jag sökte i textinnehållet på sidan och san andreas nämns inte ens. Men läs på MTASA.com. om de står länk i texten som leder till samma sida såverkar de ju lite dumt? tänk lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Men läs på MTASA.com. om de står länk i texten som leder till samma sida såverkar de ju lite dumt? tänk lite MTASA och blue är inte samma sak. De utvecklas bara av samma team. Och det finns ingen länk på den sidan vi tidigare diskutera till deras hemsida heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 MTASA och blue är inte samma sak. De utvecklas bara av samma team. Och det finns ingen länk på den sidan vi tidigare diskutera till deras hemsida heller. Nej men de står att mtasa kommer vara med i mta blue.. LÄS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Nej men de står att mtasa kommer vara med i mta blue.. LÄS Om du syftar på det du skrev i din första quote så menas det inte att mtasa kommer vara med i mta blue, utan att alla releases till San Andreas ska bygga på Blue-motorn som de byggt upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Om du syftar på det du skrev i din första quote så menas det inte att mtasa kommer vara med i mta blue, utan att alla releases till San Andreas ska bygga på Blue-motorn som de byggt upp. .men LÄS PÅ SIDAN FÖRIHELVETTE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 .men LÄS PÅ SIDAN FÖRIHELVETTE. Jag har läst, och jag har rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 .men LÄS PÅ SIDAN FÖRIHELVETTE. Trevligare språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Dem senare versionerna av gtaT tycker jag fungerar hyfsat åtminstone, dock finns inte vapen ännu.. Men det är väl det bästa än så länge antar jag. http://www.gtat.org/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts