Don Salvatore Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) Någon som tänkt lite på kartan i LCS? Stod någonstans att Shoreside Vale (SSV) skulle bli dubbelt så stort jämfört med GTAIII. Nu har jag hittat en bild kusligt lik SSV. Dock är det ett minst sagt en gigantisk spel bana bakom bergen Cedar Grove tror ja de hette. Undrar om detta bara är en bluff, framtida mod till GTAIII eller faktiskt en bit av nya LCS. Iaf, värt att ta en titt. Skulle vara roligt om någon visste nåt om bilden eller kartan över nya SSV i LCS. Hoppas alla kan se bilden. Edit: Någon som sätt att Staunton Palaza inte finns? Därför jag tror att de e LCS. Redigerad 6 oktober, 2005 av Don Salvatore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Fyyy faaan vad coolt om det e banan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Det är inte LCS i alla fall. Möjligtvis en planerat mod till GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Det är inte LCS i alla fall. Möjligtvis en planerat mod till GTA3. Hur vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Hur vet du det??? Jag är 310% säker att den e fejk... p.g.a. det där jävla krullet i ena hörnet... ┌──────┐ └──────┘ ╔════════╗ ╚════════╝ ☺☻ Redigerad 7 oktober, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dumbom Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Jag är 310% säker att den e fejk... p.g.a. det där jävla krullet i ena hörnet... ┌──────┐ └──────┘ ╔════════╗ ╚════════╝ ☺☻ Det finns inget större än 100% i procentskalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Det finns inget större än 100% i procentskalan Lek inte smart nu alla vet att han är mer än säker på de när han skriver 310% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Det finns inget större än 100% i procentskalan Lek inte smart nu alla vet att han är mer än säker på de när han skriver 310% EDIT sry för dubbel post råka trycka bakåt sen lägga in den igen Redigerad 9 oktober, 2005 av Gta::::Sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Det finns inget större än 100% i procentskalan Har du just börjat skolan och lärt dig det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 (redigerad) Bilden ser ju ut att vara upp och ner . På vissa ställen iallafall . Redigerad 28 oktober, 2005 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Liknar inte alls Liberty City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Liknar inte alls Liberty City. Hur kan du tycka det? Kommer du inte ihåg hur Liberty City ser ut eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Det finns inget större än 100% i procentskalan Oh really. Om du äter 1 kaka/vecka, och sen ökar du till 3 kakor/vecka, så är det en ökning med 200% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Oh really. Om du äter 1 kaka/vecka, och sen ökar du till 3 kakor/vecka, så är det en ökning med 200% Helt rätt 1 offtopic fråga, den svåraste mattekursen i gymnasiet, vad heter den och kan jag få ett exempel på ett tal? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Synd att det inte var så, jag tycker faktiskt att LC är den tråkigaste staden i GTA universummet. Den där kartan hade kanske gjort det bättre =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts