Reve Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Ja håller på och tar oysters och sånt och när ja skulle ta den sista så finns den inte. Kan nån ta den till mig. Om nån har en sån oyster karta så är det nr 47 på kartan.GTASAsf3.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) Kolla här http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...4549&hl=Oysters prova att söka lite Redigerad 6 oktober, 2005 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) Ja mena inte så det är en bugg eller nåt så en oyster inte finns ja vet var den SKA vara. Det är den men den finns inte på mitt spel. Redigerad 6 oktober, 2005 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) Jaha ok då blev de lite fel från mig då sorry Redigerad 6 oktober, 2005 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Ingen fara ja skirver lite dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Leta om på alla oyster-ställerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Leta om på alla oyster-ställerna. Ja har gjort det men nu har jag tagit den på min kompis dator där fanns den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts