Tweak Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Sweet var inte den första, det fanns 2 ledare innan honom. Har för mig att nån som hette Brian var före Sweet, och det var nån före honom. Brian hette väl deras brorsa som hade dött? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Vote: 20-25 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) Jag tror han typ är 18-20 Så han var typ 13-15 år när han drog till LC? (han drog 5 år innan spelet började) och det föreställer att när han drog så var han stor inom GSF och det känns lite overkligt om han var en hot shot vid den åldern själv skulle jag chansa typ 24-27 år edit: votade 25-30 Redigerad 6 oktober, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Brian hette väl deras brorsa som hade dött? Troligtvis, då skulle det vara ännu större chans att han var en tidigare ledare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Troligtvis, då skulle det vara ännu större chans att han var en tidigare ledare. Han var 10 när han dog så...nojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Han var 10 när han dog så...nojj Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Brians ålder vid hans död har aldrig bekräftats, inte heller hur han dog eller varför. Beträffande CJs ålder skulle jag gissa på att han är ca 25-30. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Golden Star Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Mellan 20 och 25. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Brians ålder vid hans död har aldrig bekräftats, inte heller hur han dog eller varför. Beträffande CJs ålder skulle jag gissa på att han är ca 25-30. Haha, det låter som om vi snackar om levande människor, tror spelen börjar ta över vårat medvetande. Redigerad 8 oktober, 2005 av Frostic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Drog inte CJ till LC för att Brian dog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Drog inte CJ till LC för att Brian dog? Ja, det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 25-30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Drog inte CJ till LC för att Brian dog? Drog han inte när det var som värst i LS och Brian dog ett tag efter? Äh, orka tänka. Redigerad 8 oktober, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Drog inte CJ till LC för att Brian dog? CJ flyr väl för att han hade problem med droger, polisen osv...??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 90 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts