Visa Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 är på uppdraget demolition man och de e svårt å styra helikoptern och när jag åker dit jag ska finns det inget ställe att lägga bomben på...........vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 är på uppdraget demolition man och de e svårt å styra helikoptern och när jag åker dit jag ska finns det inget ställe att lägga bomben på...........vad ska jag göra? kolla på kartan så ser du var du ska slänga bomberna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 kolla på kartan så ser du var du ska slänga bomberna. det gör jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 börja på den högsta våningen och sedan gå neråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 börja på den högsta våningen och sedan gå neråt nej...tvärt om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Det ska vara en tunna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 det finns tunnor som du ska släppa bomben på .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Problemet e att de e så svårt å styra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 näe...inte så värst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 näe...inte så värst Inte för dig kanske. Använd inte den vänstra spaken till att åka upp och ner och sånt, det är för krångligt. Kör med knappar istället. Mucho easier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Jag kör alltid med knapparna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maik Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Problemet e att de e så svårt å styra! öva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 jag kör aldrig med knapparna, bara med Analoga spakarna och L2 och R2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 jag kör aldrig med knapparna, bara med Analoga spakarna och L2 och R2... Mmm samma här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts