Pain To ThE MaX Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vote: Ingen årstid är speciell så man längtar inte efter någon. Umm.. ja.. det är väl så jag känner Lovet är då skönt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Nej, Julafton är ett skämt, ett religiöst påhitt och att jesus och alla va det heter föddes i en krubba. Julafton fyller absulut inga behov i mitt liv, det enda som är anmärkningsvärt är maten. Tänk tomten, han ska uppfattas som något bra? Men barnen blir ju bara rädda för helvetet. Stackas barn. Eller en gran inomhus med massa smycken, har den hamnat fel eller? Glögg smakar förövrigt skit och allt jävla pynteri är på väg att bli sjukt, titta i usa på julen, vill ni att det ska se ut så i sverige? ett jävla dockhus. Nej, Bojkotta julafton och dess fjanterier.. BARN! 1. Ja, allt detta religiösa påhitt är bara skräp. 2. Själva julen är bra på många sätt. God mat, trevliga prydnader och jag känner mig alltid gladare och snällar vid jul. 3. Tomten, . Den snälle gode farbrorn. Mullig, stort vit skägg, röda kinder och det klingande "Ho Ho Ho". Myyysigt. 4. Julgran is the shizzle! Med sina ljus och prydnader som breder ut sig över julklapparna. 5. Glögg smakar smaskens. Russin, nötter och kanske lite "spets" Bevara julen...lalala...whiiiite criiiiisthmas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Tycker okkas mysiga sammanfattning av julen passade bra, det är bara en sån trevlig stund då alla är glada osv. Jul är bra, det är en tradition som jag älskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 8 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jag längtar så grymt efter julmaten! Blir nog inte så många klappar men det gör inget, var mer för sånt när jag var liten men visst det är kul att få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Tänk tomten, han ska uppfattas som något bra? Men barnen blir ju bara rädda för helvetet. Stackas barn. Det är bara för dom vet att dom har varit stygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 1. Ja, allt detta religiösa påhitt är bara skräp. 2. Själva julen är bra på många sätt. God mat, trevliga prydnader och jag känner mig alltid gladare och snällar vid jul. 3. Tomten, . Den snälle gode farbrorn. Mullig, stort vit skägg, röda kinder och det klingande "Ho Ho Ho". Myyysigt. 4. Julgran is the shizzle! Med sina ljus och prydnader som breder ut sig över julklapparna. 5. Glögg smakar smaskens. Russin, nötter och kanske lite "spets" 6. Kalle anka på julafton Bevara julen...lalala...whiiiite criiiiisthmas... Lade till en . som du säkert glömde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Japp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Lade till en . som du säkert glömde Puuhh...tack. Måste ha haft kraftig minnesförlust. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Puuhh...tack. Måste ha haft kraftig minnesförlust. Kalle anka? De e den enda traditionen jag skiter i... Tråkigt då man redan sett den tio gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Kalle anka? De e den enda traditionen jag skiter i... Tråkigt då man redan sett den tio gånger! Nja, nu på senare tid har jag inte sett så mycket...det förlorade charmen när Arne Weise slutade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Mysa med tjejen, med levande ljus. Varmt, sitta innuti en filt och kolla på kalle anka tillsammans. Skratta, äta nötter. Dricka glögg. Synd bara att det inte blir så denna jul. Hon ska iväg, får väl sitta ensam, med en mamma som jobbar, en lillebror som är hos min far. Sitter väl själv och skrattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Mest av allt längtar jag till sommaren. Men eftersom det just har varit sommar och vintern blir lång så är det ju klart att man längtar efter julen också. Mest längtar man ju efter saffransbullar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Synd bara att det inte blir så denna jul. Hon ska iväg, får väl sitta ensam, med en mamma som jobbar, en lillebror som är hos min far. Sitter väl själv och skrattar. Naww stackare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts