Jump to content

Längtar du till jul?


Yukiz
 Share

Längtar du till jul?  

101 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 92
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej, Julafton är ett skämt, ett religiöst påhitt och att jesus och alla va det heter föddes i en krubba.

Julafton fyller absulut inga behov i mitt liv, det enda som är anmärkningsvärt är maten.

Tänk tomten, han ska uppfattas som något bra? Men barnen blir ju bara rädda för helvetet. Stackas barn.

Eller en gran inomhus med massa smycken, har den hamnat fel eller?

Glögg smakar förövrigt skit och allt jävla pynteri är på väg att bli sjukt, titta i usa på julen, vill ni att det ska se ut så i sverige? ett jävla dockhus.

Nej, Bojkotta julafton och dess fjanterier.. BARN!

1. Ja, allt detta religiösa påhitt är bara skräp.

2. Själva julen är bra på många sätt. God mat, trevliga prydnader och jag känner mig alltid gladare och snällar vid jul.

3. Tomten, :angry: . Den snälle gode farbrorn. Mullig, stort vit skägg, röda kinder och det klingande "Ho Ho Ho". Myyysigt.

4. Julgran is the shizzle! Med sina ljus och prydnader som breder ut sig över julklapparna.

5. Glögg smakar smaskens. Russin, nötter och kanske lite "spets" :D

Bevara julen...lalala...whiiiite criiiiisthmas...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Ja, allt detta religiösa påhitt är bara skräp.

2. Själva julen är bra på många sätt. God mat, trevliga prydnader och jag känner mig alltid gladare och snällar vid jul.

3. Tomten, :) . Den snälle gode farbrorn. Mullig, stort vit skägg, röda kinder och det klingande "Ho Ho Ho". Myyysigt.

4. Julgran is the shizzle! Med sina ljus och prydnader som breder ut sig över julklapparna.

5. Glögg smakar smaskens. Russin, nötter och kanske lite "spets" :huh:

6. Kalle anka på julafton

Bevara julen...lalala...whiiiite criiiiisthmas...

Lade till en . som du säkert glömde

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mysa med tjejen, med levande ljus. Varmt, sitta innuti en filt och kolla på kalle anka tillsammans. Skratta, äta nötter. Dricka glögg.

Synd bara att det inte blir så denna jul.

Hon ska iväg, får väl sitta ensam, med en mamma som jobbar, en lillebror som är hos min far. Sitter väl själv och skrattar. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...