aikjonas12 Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Klart jag längtar! Kalle anka och sen öppna klapparna Ja, det är jobbigt att man måste vänta så länge på klapparna Men...ja jag längtar till julen, vintern, snön, skidåkning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Jo jag längtar till julen. Men inte till kylan, snön, och att knäcka nötter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Konstigt att så många väljer det översta alternativet. Låtersom dom flesta har en ganska smärtsam jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Konstigt att så många väljer det översta alternativet. Låtersom dom flesta har en ganska smärtsam jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Akta er så jag inte knäcker tomtens nötter! då kommer en tomte med falsettröst hem till er! ursäkta min nattliga humor som tar sig frihet till lite vad som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Julen är överskattad, liksom Pulp Fiction och Palle Vantlös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Nej, Julafton är ett skämt, ett religiöst påhitt och att jesus och alla va det heter föddes i en krubba. Julafton fyller absulut inga behov i mitt liv, det enda som är anmärkningsvärt är maten. Tänk tomten, han ska uppfattas som något bra? Men barnen blir ju bara rädda för helvetet. Stackas barn. Eller en gran inomhus med massa smycken, har den hamnat fel eller? Glögg smakar förövrigt skit och allt jävla pynteri är på väg att bli sjukt, titta i usa på julen, vill ni att det ska se ut så i sverige? ett jävla dockhus. Nej, Bojkotta julafton och dess fjanterier.. BARN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Nej, Bojkotta julafton och dess fjanterier.. BARN! Äntligen någon som håller med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Utan jul skulle världen stå stilla... Ujujuj, vad rolig jag var nu. Natthumor is the shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Äntligen någon som håller med mig. Alltid. Man ska inte göra saker som är onödiga i önödan. Bättre att lägga ner tid och resurser på annat istället för jävla lek, ni ser ju bara hur det gick käpprätt åt helvete i filmen "Tomten är far till alla barnen", alla knullade alla och tomten blev full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Eller en gran inomhus med massa smycken, har den hamnat fel eller? En del traditioner är fan skumma asså, som att rota in en gran i hemmet och att stå i en ring och hoppa runt en stång är vell nästa värre(midsommar).Svenskar asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jo julen e mysig. Fast jag längtar till julen för då chappar jag vägen till Thailand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vote:Ja, längtar bara att få in granen och knäcka nötter! Älskar glögg, pepparkakor o snö! Fast de snöar nästan aldrig där jag bor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Nej, Julafton är ett skämt, ett religiöst påhitt och att jesus och alla va det heter föddes i en krubba. Julafton fyller absulut inga behov i mitt liv, det enda som är anmärkningsvärt är maten. Tänk tomten, han ska uppfattas som något bra? Men barnen blir ju bara rädda för helvetet. Stackas barn. Eller en gran inomhus med massa smycken, har den hamnat fel eller? Glögg smakar förövrigt skit och allt jävla pynteri är på väg att bli sjukt, titta i usa på julen, vill ni att det ska se ut så i sverige? ett jävla dockhus. Nej, Bojkotta julafton och dess fjanterier.. BARN! Du låter som om du fått för lite kärlek som barn. Eventuellt blivit våldtagen av tomten och bygger ditt hat på det Brukar inte få så mycket julkänsla nu för tiden, det är synd. Men det är ju fortfarande en rolig tid. Man träffar kusinerna, det lagas en jäkla massa god mat, presenter är aldrig fel och så är alla så glada på julen. Och glögg är visst gott. Både alkoholfri och vinglögg, iaf om det är blossa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Du låter som om du fått för lite kärlek som barn. Eventuellt blivit våldtagen av tomten och bygger ditt hat på det Hahaha Nej då, jag fick mycket kärlek som barn och blev även och är fortfarande bortskämd. Men att jag hatar tomten är för att han bara skrämmer barnen och även mig som liten. Äklig jävla gubbe, fet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Nej, Julafton är ett skämt, ett religiöst påhitt och att jesus och alla va det heter föddes i en krubba. Julafton fyller absulut inga behov i mitt liv, det enda som är anmärkningsvärt är maten. Tänk tomten, han ska uppfattas som något bra? Men barnen blir ju bara rädda för helvetet. Stackas barn. Eller en gran inomhus med massa smycken, har den hamnat fel eller? Glögg smakar förövrigt skit och allt jävla pynteri är på väg att bli sjukt, titta i usa på julen, vill ni att det ska se ut så i sverige? ett jävla dockhus. Nej, Bojkotta julafton och dess fjanterier.. BARN! Vill jag att det ska se ut så här i Sverige om julen: Svar JA! Är Glögg gott? JA! Skrämmer tomten barnen? Nä! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vill jag att det ska se ut så här i Sverige om julen: Svar JA! Är Glögg gott? JA! Skrämmer tomten barnen? Nä! Det är just det där jag pratar om, så kan det inte se ut, det är fult och barbariskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Det ska vara lagom belyst på julen. Man ska se julstakar lysa upp fönstren och möjligtvis ha en belyst gran på framsidan av huset. Sen ska gatulycktorna lysa upp snöflingorna som faller mot marken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Det är just det där jag pratar om, så kan det inte se ut, det är fult och barbariskt. Vet du överhuvudtaget vad barbariskt betyder? Jag anser inte att det är det minsta barbariskt med elektriska ljus. Däremot, om det hade varit riktig eld på huset, DÅ hade det sett barbariskt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Det ska vara lagom belyst på julen. Man ska se julstakar lysa upp fönstren och möjligtvis ha en belyst gran på framsidan av huset. Sen ska gatulycktorna lysa upp snöflingorna som faller mot marken. Det där håller jag med om, ser så konstigt ut med tex där huset på bilden lite längre upp. Men "barbariskt" vet jag knappast om man kan kalla det, däremot tycker jag att överdrivet passar bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts