Plaisir Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Japp.... Gillar känslan man får då Edit : Wtf... ny sida. Redigerad 7 oktober, 2005 av packe_88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Edit: Borde inte den här tråden ligga i Allmänt förresten? Kolla min andra post, kan någon MOD lägga denna i Allmänt istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Jag hoppas du skojar... Ja det är klart att jag vet att det påstås att jesus föddes då. men jag märker aldrig av nåt religiöst med julen, sånt skit håller vi ej på med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Jag längtar ihjäl mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Nej usch, längtar inte efter julen. Jag vill ha värme och grönska, inte äckligt slask och grått. Vill inte heller ha snö med en massa irriternade idioter som bombar skolans dörrar med snöbollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) JA DET ÄR DÄRFÖR JAG HAR JULAVATAR HELA ÅRET PS JAG HAR HÅLLT IN SHIFT I DETTA INLÄGG DS NÄR JAG SKRIVER STORA BOKSTÄVER HÅLLER JAG ALLTID I VÄNSTER SHIFT MED LILLFINGRET OCH SKRIVER MED DEN AV RESTEN AV FINGRARNA SOM ÄR NÄRMAST BOKSTAVEN I FRÅGA!; SÅ GÖR JAG ALLTID NÄR JAG SKRIVER PÅ DATORN: Detta har inget med denna tråd att göra men jag vill bara påpeka det... Jag längtar till julen och anser att det är den av högtider som betyder mest för mig... alltid kul att träffa hela släkten och dela ut paket! Förutom julafton, är pulka åkande ner för stup med djup snö under något av det roliagste man kan göra på vintern! EN LITEN FILM! Redigerad 7 oktober, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Jag längtar till julen. Det tråkiga är när man hör orden ''Hej då, och tack för i kväll.'' Allting är över då. När alla gäster har gått, och man har börjat städa undan känns det extremt tråkigt. Man känner alla lukter och tänker tillbaka. Ser allt från början. Redigerad 7 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Ja det gör jag. stämmningen. maten... personerna man träffar. vissa saker man får.. hu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Aaa..julen Det finns inget bättre !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 NEIN WHOLL KARTOFFEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Jag älskar julen! Jag är kärlek till julen personifierad!! Och Pouges - Fairytale of New York är verkligen en av världens bästa jullåtar... ("I could have been someone - well so could anyone! You took my dreams from me, when I first found you" och "Happy christmas, your ass, I thank god it's our last!" är sånt som jag nynnar på året om...). Klappar betyder så lite... Eller, ja, det är kul att köpa dem. Att gå runt och titta på julpyntet på NK för att sedan svänga in i skabbbutikerna med hundringen som ska räcka till julklappar till mamma, "stepdad", tre syskon, mormor och morfar. DET är julkänsla!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Jag älskar julen! Jag är kärlek till julen personifierad!! Och Pouges - Fairytale of New York är verkligen en av världens bästa jullåtar... ("I could have been someone - well so could anyone! You took my dreams from me, when I first found you" och "Happy christmas, your ass, I thank god it's our last!" är sånt som jag nynnar på året om...). Klappar betyder så lite... Eller, ja, det är kul att köpa dem. Att gå runt och titta på julpyntet på NK för att sedan svänga in i skabbbutikerna med hundringen som ska räcka till julklappar till mamma, "stepdad", tre syskon, mormor och morfar. DET är julkänsla!! Håller med, den låten är hur bra som helst vid juletid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Klart jag längtar! Kalle anka och sen öppna klapparna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Firar inte jul. Men julstämningen är skön! Vote:Ja, längtar bara att få in granen och KNÄCKA nötter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 .vote: Nej, längtar tillbaka till sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Heller jul än höst, men helst sommar/sen vår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Null vote. Jag längtar inte till julen...... Jag längtar tills presenterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Ja lite för det är kul när det blir mörkt tidigare Fast HATA våren speciellt April det är min otursmånad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Risgrynsgröt äger! Julen äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 NEJ! Jag vill ha sommar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts