Jump to content

Längtar du till jul?


Yukiz
 Share

Längtar du till jul?  

101 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 92
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

JA DET ÄR DÄRFÖR JAG HAR JULAVATAR HELA ÅRET ^_^

PS JAG HAR HÅLLT IN SHIFT I DETTA INLÄGG DS

NÄR JAG SKRIVER STORA BOKSTÄVER HÅLLER JAG ALLTID I VÄNSTER SHIFT MED LILLFINGRET OCH SKRIVER MED DEN AV RESTEN AV FINGRARNA SOM ÄR NÄRMAST BOKSTAVEN I FRÅGA!; SÅ GÖR JAG ALLTID NÄR JAG SKRIVER PÅ DATORN:

Detta har inget med denna tråd att göra men jag vill bara påpeka det...

Jag längtar till julen och anser att det är den av högtider som betyder mest för mig... alltid kul att träffa hela släkten och dela ut paket! :mellow:

Förutom julafton, är pulka åkande ner för stup med djup snö under något av det roliagste man kan göra på vintern! ^_^

EN LITEN FILM!

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag längtar till julen. Det tråkiga är när man hör orden ''Hej då, och tack för i kväll.'' Allting är över då. När alla gäster har gått, och man har börjat städa undan känns det extremt tråkigt. Man känner alla lukter och tänker tillbaka. Ser allt från början. ^_^

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag älskar julen! Jag är kärlek till julen personifierad!!

Och Pouges - Fairytale of New York är verkligen en av världens bästa jullåtar... ("I could have been someone - well so could anyone! You took my dreams from me, when I first found you" och "Happy christmas, your ass, I thank god it's our last!" är sånt som jag nynnar på året om...).

Klappar betyder så lite... Eller, ja, det är kul att köpa dem. Att gå runt och titta på julpyntet på NK för att sedan svänga in i skabbbutikerna med hundringen som ska räcka till julklappar till mamma, "stepdad", tre syskon, mormor och morfar. DET är julkänsla!! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag älskar julen! Jag är kärlek till julen personifierad!!

Och Pouges - Fairytale of New York är verkligen en av världens bästa jullåtar... ("I could have been someone - well so could anyone! You took my dreams from me, when I first found you" och "Happy christmas, your ass, I thank god it's our last!" är sånt som jag nynnar på året om...).

Klappar betyder så lite... Eller, ja, det är kul att köpa dem. Att gå runt och titta på julpyntet på NK för att sedan svänga in i skabbbutikerna med hundringen som ska räcka till julklappar till mamma, "stepdad", tre syskon, mormor och morfar. DET är julkänsla!! :wub:

Håller med, den låten är hur bra som helst vid juletid :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...