alexzander Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 VOTE: Null Vote... HATAR julen men julklappar e ju kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) Längtar faktiskt mest efter 23:de, då man klär granen och ställer i ordning för julafton. Men den 26:de så får det helst vara sommar igen. Edit: Borde inte den här tråden ligga i Allmänt förresten? Redigerad 6 oktober, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Ja det gör jag väl. Gillar vinter. Bort med sommarjäveln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Ja.. synd bara att jullovet e så kort... men fan.. glögg, lussekatter (utan russin) sitta o dricka/äta de medans man väntar på kalle anka sen kolla på kalle anka o allt de när man börjar.. de måste man göra.. de e lag på de sen öppna mitt fina paket med en crash i o massa annat grejs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Man har ju ej direkt samma sug till Julafton nu för tiden, men vintern är skön som fan. Hösten är dock också helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Svinkallt, stressig julhandel och träffa stora tjocka släkten? Nej tack. Alltid kul med presenter, men ja skulle klara mig utan. Hösten ftw, lagom varmt, regn, grått och tråkigt ute, då myser jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) Vi slutade med julklappar för några år sedan. Skönt som fan. köper bara nåt till mormor och morfar eftersom vi firar julen där. Sen så får man pengar av släkten på pappas sida, utan att ge nåt. det är så det ska vara Redigerad 6 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Vi slutade med julklappar för några år sedan. Önskar att vi kunde göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) Ja.. synd bara att jullovet e så kort... men fan.. glögg, lussekatter (utan russin) sitta o dricka/äta de medans man väntar på kalle anka sen kolla på kalle anka o allt de när man börjar.. de måste man göra.. de e lag på de sen öppna mitt fina paket med en crash i o massa annat grejs Kalle Anka Jag är hans största fan edit: Quote är fag! Redigerad 6 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 På tal om kalle anka har jag lyckats somna 3 år i rad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) På tal om kalle anka har jag lyckats somna 3 år i rad Awww, hur kan det hända till detta underbara program?! TELL ME NOW! Edit: Stackars John Coffey :'( Redigerad 6 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Vote: Ja, längtar bara att få in granen och knäcka nötter! Det e så himla go stämning på julen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Nej, väntar inte speciellt mycket, får ändå inga presenter, för vi har slutat med det. Men det är skönt att det blir vinter iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Ja, jag längtar, men hösten är inte heller fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Jul = JA!! Snö = YES! Klappar = YES! Lov = YES! Slask = Nooo Kyla = Nooo Något annat = Nooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Något annat = Nooo ´någon annat lol Känslan är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 "I´m dreaming 'bout a whiiiiite christmaaas" Jodå, julen är för skön. Julklappar, Jultomten, Julgran (o glögg)...Jippie!! Men bort med allt förbannat religiöst skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Jodå.. jag längtar till julen.. Saknar dock den sanna julkänslan jag hade när jag liten, vakna upp och känna doften av julskinka och hör julmusik spelas.. Redigerad 7 oktober, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) "I´m dreaming 'bout a whiiiiite christmaaas" Jodå, julen är för skön. Julklappar, Jultomten, Julgran (o glögg)...Jippie!! Men bort med allt förbannat religiöst skit. Är julen religiös? har jag aldrig märkt Redigerad 7 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Är julen religiös? har jag aldrig märkt Jag hoppas du skojar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts