Yukiz Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Vote: Ja, längtar bara att få in granen och knäcka nötter! Hösten är så seg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Jag längtar efter sommaren jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Samma här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Nej, längtar tillbaka till sommaren, men jul är bättre än höst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Vote: Ja, längtar bara att få in granen och knäcka nötter! Sitta och dricka Julmust och äta skumtomtar Gå ut lite i snön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Jaopp! Snö. glögg och pannkakor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Jaeh ffs! Kylan kunde man väl vara utan, men glögg, pepparkakor, paket, julhandel, julgran, jultomte, lussekatter, ledighet, jultv, alla är glada, julkalender ftw, snö, allt detta himmelska går bara inte att hata Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Längtar till sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 5 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Fel forum har jag råkat posta i, konstigt att ingen har sagt något. Change please. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 "Ja, längtar bara att få in granen och knäcka nötter!" Jul är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 (fin melodi)Sommar Sommar* BLYTUNGT HÅRDROCKSRIFF A LA BLACK INGVARS!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Nope, hatar julen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 O ja! Fingervantar, halsdukar, kvasi-tjocka jackor, för tunna skor, Dexys Midnight Runners-mössa - bandit style (endast kanske...)... ...snö, advent, close-to-God-kind-of-feeling (haha, kuul), julafton, give-and-share, familj... ...långa filmkvällar, god mat, The Pouges - Fairytale of New York, gran, goda dofter, sånna dära svarta ploppar i apelsiner... ...ett varmt, halverotiskt, kärleksfullt sus av varm nära-döden-känsla aka My Bloody Valentine en decembernatt med en varm kopp örtté framför datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 JA DET ÄR DÄRFÖR JAG HAR JULAVATAR HELA ÅRET PS JAG HAR HÅLLT IN SHIFT I DETTA INLÄGG DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Jag fyller ju 23 december, och den 20:nde April är det ett år för mig & Johanna, sen fan äre sommar igen GUBBAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Jadå, lite pengar är aldrig fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Ja, jag längtar till julen. Ganska mycket, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Jul är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Japp, längtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Vote: Ja.. Det är ju inte bara presenterna, utan det är alltid riktigt mysigt på julafton, maten, morgonen, granen allt gör ju jättefin stämning men sen är ju oxo presenterna en höjdpunkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts