HajkeN Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 (redigerad) Har under tidens gång hittat den optimala wheelie stilen... kolla in http://rapidshare.de/files/5913909/Wheelie.zip.html Tycks? Redigerad 5 oktober, 2005 av HajkeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 (redigerad) Du har väl installerat en mod, eller så är det en bugg du fått. Jättetufft. Redigerad 5 oktober, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 5 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 "Jättetufft" var du ironisk? Nej, ingen mod installerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pimpy Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Skulle man bli imponerad eller? Du har väll utnyttjat någon bugg OM du inte gjort det kan du väll berätta för oss hur du gör i såna fall? Är det nån annan som kan göra så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 "Jättetufft" var du ironisk? Nej, ingen mod installerad Japp, smarting där. Wow, två på samma gång. Nähä, men som sagt, då är det väl en bugg då, eftersom man inte bara kan göra det där hur-som-helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 5 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Pimpy: Ja om du använder min handling.cfg HOWHOW: ... tror du/tycker du att du är bättre än mig? jobbigt beteende Har justerat i handling.cfg och är grymt nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 När jag cyklar och stegrar fastnar jag i det läget, sen om jag bromsar eller åker i en backe så går man ner på två hjul igen...vet inte om det ska va så, kanske en bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) Pimpy: Ja om du använder min handling.cfg HOWHOW: ... tror du/tycker du att du är bättre än mig? jobbigt beteende Har justerat i handling.cfg och är grymt nöjd ?! skulle det va svårt eller?! du stegrar inte ens länge ju!!! och du e stolt över det!? mitt record e 10minuter, sen pallade jag inte, blev tråkigt.. och det e inte nån mod,har det på PS2.. Redigerad 6 oktober, 2005 av Shady_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 6 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 ?! skulle det va svårt eller?! du stegrar inte ens länge ju!!! och du e stolt över det!? mitt record e 10minuter, sen pallade jag inte, blev tråkigt.. och det e inte nån mod,har det på PS2.. Syftet var inte att visa den relativt korta sträckan etftersom jag kunde hållt på ett bra tag till, men som du säger den finns på ps2 med inte på PC. och jag visade att det går på PC också... jag tror inte att alla ska imponeras eller tänka "WOW" så sluta upp med det förj*vliga beteendet! herregud... noob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Det är as lätt att göra så ju! man behöver ju bara få upp mc:n och sen hålla inne bakåt knappen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) Vilken låt var det? Thanks! Hoobastank - Out of control Älskade låten. Redigerad 6 oktober, 2005 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 6 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Hoobastank - Out of control Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Jag kan inte direkt lägga upp en film för att bevisa det men jag kan själv stegra MYCKET längre en det utan någon handling ändring eller mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 ehh lol man kan jku göra mycke längre utan det där...vad gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 6 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Men förstår du också trögt? FILMEN skulle inte visa den RELATIVT KORTA sträckan utan wheelie metoden! INTE AVSTÅNDET! amagad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 vad var det sör speciellt med den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Haha.... det där behöver man inte ändra i handling för att göra! Jag har gjort det där också (utan att modda) men det var i San Fierro och det var så många backar man var tvungen att åka i så jag kunde inte köra så långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Jag har testat med default handling och det gick:P eftersom jag "kom på det" när jag hade min omgjorda handling.cfg så trodde jag det var den som gjorde det möjligt Jaja nu kanske nån som inte visste det vet det nu ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Vad hade du för redigerings program, det där med tidningen skulle jag vilja ha nämligen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Windows movie maker ett otroligt lätt program Finns många olika effekter samt klippning utav låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts