liemannen Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Finns här några iron maiden fans på detta forumet så kan vi snacka om iron maiden på detta inlägget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Min faffo skiva aer x-fraktor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Blaze enda bra låt är futureal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 The Trooper är helt okej. Köpte den för någon vecka sedan på cd-singel då priset endast låg runt en tjugolapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Njä, de är kassa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Njä, de är kassa. Som du sa, alla deras låtar låter lika dant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Iron Maiden 4-Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Iron Maiden är ett grymt bra band må jag säga. Älskar dom, nån som såg dom i somras? Jag var längst fram Och så träffade jag Nicko McBrain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Iron Maiden är ett grymt bra band må jag säga. Älskar dom, nån som såg dom i somras? Jag var längst fram Och så träffade jag Nicko McBrain. Jag var på staketet mellan stå och sittplats...hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Jag gillar att spela Transylvania på gura. Annars är det inget favoritband precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Ett av favvoritbandena fan va dom e sköna live.... har dock inte sett dom live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Dock är man ett oäkta Maiden-fan enligt Pottzork. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Dock är man ett oäkta Maiden-fan enligt Pottzork. Om man gillar och lyssnar på deras musik är man ett fan... enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Han hade mer skivor = större fan enligt han. Är det nån här som minns att han inte "orkade" gå på Maiden i somras för att han inte tyckte dom var bra? Var väll inte länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Man är ett fan om man anser sig vara det. Inget atrt säga emot... självklart måste man väl lyssna på dem men gör amn det så är det inget snack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Maiden är helt ok. Eller dom är väldigt bra, men blir inte att man lyssnar på dom så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Tycker inte speciellt mycket om Maiden, de var bättre förr, typ på 70-80 talet. Ångrar dock lite att jag inte gick på konsert när de var i Finland på sommaren, skulle ha fått gratisbiljetter om jag skulle ha orkat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) Tycker inte speciellt mycket om Maiden, de var bättre förr, typ på 70-80 talet. 70 - 80-talet du har knappt hört nån sån låt. Du menar 80-90-talet? Redigerad 6 oktober, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) 70 - 80-talet du har knappt hört nån sån låt. Du menar 80-90-talet? Ah, jo for fan, fick lite fel på tidberäkningen :"> 80 och början av 90 talet... Redigerad 6 oktober, 2005 av Scotty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) Ah, jo for fan, fick lite fel på tidberäkningen :"> Haha Deras första studioalbum kom ut 1979 och är värt mycke pengar idag. Sen gjorde dom sitt första album Iron Maiden som kom ut 1980. År 1982 sparkade dom ut sin sångare Di'Anno och då Kom Bruce Dickinson http://www.ironmaiden.com/ 80 och början av 90 talet... Början av 90-talet hadde dom Paus och Bruce Dickinson gjorde solo-album, så startade dom igen med en annan sångare så ville han sluta sen tog dom in en ny, sen omkring år 2000 kom bruce dickinson tillbaks, och dom kastade ut den andra sångaren. sen släppte dom flera nya live-skivor... Nu har jag sagt mitt Edit: Under 90-talet var inte Iron Maiden vidare kännt, och inte heller B.D solokarriär. Men sen han kom tillbaks till Iron Maiden har dom blivit kända igen. Källa till allt jag har sagt: Iron Maiden Redigerad 6 oktober, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts